Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Listar por autor 
  •   RUC
  • Listar por autor
  •   RUC
  • Listar por autor
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar por autor "Gillanders, Carol"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orde:

Resultados:

Mostrando ítems 1-3 de 3

  • título
  • data de publicación
  • data de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Actas del III Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación: Facultade de Ciencias da Educación, Universidade da Coruña, días 27, 28 y 29 de mayo de 2021 

      Chao-Fernández, Rocío; Rosa Napal, Francisco César; Chao-Fernández, Aurelio; Gillanders, Carol; Vicente Álvarez, Rosa María (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
    • Prácticas pedagógicas y competencia digital del docente de música de Educación Primaria durante la pandemia: Un estudio comparativo entre Galicia (España) y Goiás (Brasil) 

      Pereira, Eliton; Gillanders, Carol; Chao-Fernández, Rocío (Universidade da Coruña, 2022-12-28)
      [Resumen] La situación excepcional ocasionada por el coronavirus SARS-CoV-2 en el curso académico 2020/2021 exigió el replanteamiento de la labor docente y la necesidad de la adaptación a una enseñanza online, entre otras ...
    • Storytelling with Music in Initial Teacher Education : A Comparative Study between Braga (Portugal) and Galicia (Spain) 

      Chao-Fernández, Rocío; Reis da Silva, Sara; Gillanders, Carol (MDPI, 2023-08-06)
      [Abstract] Although there is an indeterminacy in terminology, we can understand adding sounds and music to children’s stories as the relationships created between verbal language (words), music language (sounds or silence), ...

      Listar

      Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

      A miña conta

      AccederRexistro
      Sherpa
      OpenArchives
      OAIster
      Scholar Google
      UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións