Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorGonzález Fontao, María del Pilar
dc.date.accessioned2010-01-26T12:50:37Z
dc.date.available2010-01-26T12:50:37Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1998, 2: 67-73 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6643
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleLas adaptaciones curriculares significativas en la programación de aulaes_ES
dc.title.alternativeSignificant curricular adaptations in classroom programming
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem