Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorMalheiro Gutiérrez, Xosé Manuel
dc.date.accessioned2022-11-17T15:34:03Z
dc.date.available2022-11-17T15:34:03Z
dc.date.issued2022-08-10
dc.identifier.issn2659-9589
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/32063
dc.description.abstract[Resumo] Este é un novo traballo do profesor Agustín Escolano, neste caso sobre educación emocional desde unha perspectiva histórico-educativa e etnográfica. A cuestión abordada nestas páxinas supón unha nova contribución do autor á historia da experiencia na educación, unha corrente innovadora de longo percorrido, aínda que, agora mesmo, nun estado incipiente de proposta e desenvolvemento, que pode afectar o núcleo de coñecemento sobre a construción histórica da cultura escolar centrada no estudo das prácticas de formación.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This is a new work by Professor Agustín Escolano, in this case on emotional education from a historical-educational and ethnographic perspective. The question addressed in these pages supposes a new contribution of the author on the history of the experience in education, a far-reaching innovative current, even in an incipient state of proposal and development, which may affect the core of knowledge about the historical construction of school culture focused on the study of training practices.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Este es un nuevo trabajo del profesor Agustín Escolano, en este caso sobre educación emocional desde una perspectiva histórico-educativa y etnográfica. La cuestión abordada en estas páginas supone una nueva contribución del autor a la historia de la experiencia en la educación, una corriente innovadora de largo recorrido, aunque, ahora mismo, en un estado incipiente de propuesta y desarrollo, que puede afectar al núcleo de conocimiento sobre la construcción histórica de la cultura escolar centrada en el estudio de las prácticas de formación.es_ES
dc.language.isopores_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Universidade de Vigo, Universidade de Santiago de Compostelaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/srgphe.2022.26.0.9253es_ES
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0es_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licences/by-sa/4.0
dc.subjectHistoria da Educaciónes_ES
dc.subjectEmociónes_ES
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.subjectEtnografíaes_ES
dc.subjectHistoria de la Educaciónes_ES
dc.titleESCOLANO BENITO, Agustín. Emoções & Educação. A construção histórica da educação emocional. Campinas, Mercado das Letras, 2021 (1ª edição). (Tradução e Revisão Técnica: Heloísa Helena Pimenta Rocha e Andréa Bezerra Cordeiro; Pesquisa das referências bibliográficas: Franciele Ferreira França)es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.date.updated2022-11-14T17:57:35Z
UDC.journalTitleSarmiento. Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educaciónes_ES
UDC.volumeVol. 26 (2022)es_ES
UDC.issueNes_ES
UDC.startPage286es_ES
UDC.endPage297es_ES
dc.identifier.doi10.17979/srgphe.2022.26.0.9253


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem