ESCOLANO BENITO, Agustín. Emoções & Educação. A construção histórica da educação emocional. Campinas, Mercado das Letras, 2021 (1ª edição). (Tradução e Revisão Técnica: Heloísa Helena Pimenta Rocha e Andréa Bezerra Cordeiro; Pesquisa das referências bibliográficas: Franciele Ferreira França)
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/32063
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
ESCOLANO BENITO, Agustín. Emoções & Educação. A construção histórica da educação emocional. Campinas, Mercado das Letras, 2021 (1ª edição). (Tradução e Revisão Técnica: Heloísa Helena Pimenta Rocha e Andréa Bezerra Cordeiro; Pesquisa das referências bibliográficas: Franciele Ferreira França)Autor(es)
Data
2022-08-10Resumo
[Resumo] Este é un novo traballo do profesor Agustín Escolano, neste caso sobre educación emocional desde unha perspectiva histórico-educativa e etnográfica. A cuestión abordada nestas páxinas supón unha nova contribución do autor á historia da experiencia na educación, unha corrente innovadora de longo percorrido, aínda que, agora mesmo, nun estado incipiente de proposta e desenvolvemento, que pode afectar o núcleo de coñecemento sobre a construción histórica da cultura escolar centrada no estudo das prácticas de formación. [Abstract] This is a new work by Professor Agustín Escolano, in this case on emotional education from a historical-educational and ethnographic perspective. The question addressed in these pages supposes a new contribution of the author on the history of the experience in education, a far-reaching innovative current, even in an incipient state of proposal and development, which may affect the core of knowledge about the historical construction of school culture focused on the study of training practices. [Resumen] Este es un nuevo trabajo del profesor Agustín Escolano, en este caso sobre educación emocional desde una perspectiva histórico-educativa y etnográfica. La cuestión abordada en estas páginas supone una nueva contribución del autor a la historia de la experiencia en la educación, una corriente innovadora de largo recorrido, aunque, ahora mismo, en un estado incipiente de propuesta y desarrollo, que puede afectar al núcleo de conocimiento sobre la construcción histórica de la cultura escolar centrada en el estudio de las prácticas de formación.
Palabras chave
Historia da Educación
Emoción
Educación
Etnografía
Historia de la Educación
Emoción
Educación
Etnografía
Historia de la Educación
Versión do editor
Dereitos
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0
ISSN
2659-9589
1138-5863
1138-5863