Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorAntelo González, Felipe
dc.contributor.authorGestoso Marcos, Jorge
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinases_ES
dc.date.accessioned2018-10-17T16:56:01Z
dc.date.available2018-10-17T16:56:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/21168
dc.description.abstract[Resumen] Las emisiones provenientes de los buques representan un 3% del total de emisiones producidas por la industria. Cada vez son más frecuentes los problemas respiratorios y cardiovasculares debido a la exposición a estos tóxicos. El ser humano actual tiene gran dependencia de los combustibles fósiles para producir energía. Se han ofrecido múltiples alternativas a los combustibles fósiles pero por diversos motivos, no simplemente tecnológicos, se encuentran con insuficiente madurez para extenderlos a todas las aplicaciones. Para contrarrestar todo esto surge el concepto de eficiencia energética, consistente en realizar un consumo de energía de manera responsable sin por ello reducir la producción o modificar de forma significante el proceso y producto final.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] As emisións de buques representan o 3% das emisións totais producidas pola industria. Os problemas respiratorios e cardiovasculares son cada vez máis frecuentes debido á exposición a estas toxinas. O ser humano actual ten unha gran dependencia dos combustibles fósiles para producir enerxía. Moitas alternativas a combustibles fósiles foron achegadas pero por varias razóns, non só tecnolóxicas, non están suficientemente maduras para ser estendidas a todas as aplicacións. Para contrarrestar todo isto, xorde o concepto de eficiencia enerxética, consistente en facer un consumo de enerxía de forma responsable sen reducir a produción ou modificando significativamente o proceso eo produto final.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Shipping emissions represent 3% of the total atmospheric emissions produced by the industry. Respiratory and cardiovascular diseases are increasing due to exposure to these toxins. The modern human has a great reliance of fossil fuels to produce energy. Many alternatives to fossil fuels have been offered but for various reasons, not simply technological ones, they are insufficiently mature to be extended to all industrial applications. To counteract all, the concept of energy efficiency born, that concept consist in make energy consumption in a responsible way without reduce the production or modify the process and the final product.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectBuqueses_ES
dc.subjectCombustibleses_ES
dc.subjectEficiencia energéticaes_ES
dc.subjectConsumo de energíaes_ES
dc.subjectCombustibles fósileses_ES
dc.titleOptimización del buque quimiquero "Markos I"es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ETSNEM). Tecnoloxías Mariñas. Enerxía e Propulsión. Curso 2017/2018es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem