Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  • Traballos académicos (ETSNM)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  • Traballos académicos (ETSNM)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimización del buque quimiquero "Markos I"

Thumbnail
View/Open
GestosoMarcos_Jorge_TFG_2018.pdf.pdf (3.394Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/21168
Collections
  • Traballos académicos (ETSNM) [94]
Metadata
Show full item record
Title
Optimización del buque quimiquero "Markos I"
Author(s)
Gestoso Marcos, Jorge
Directors
Antelo González, Felipe
Date
2018
Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
Description
Traballo fin de grao (UDC.ETSNEM). Tecnoloxías Mariñas. Enerxía e Propulsión. Curso 2017/2018
Abstract
[Resumen] Las emisiones provenientes de los buques representan un 3% del total de emisiones producidas por la industria. Cada vez son más frecuentes los problemas respiratorios y cardiovasculares debido a la exposición a estos tóxicos. El ser humano actual tiene gran dependencia de los combustibles fósiles para producir energía. Se han ofrecido múltiples alternativas a los combustibles fósiles pero por diversos motivos, no simplemente tecnológicos, se encuentran con insuficiente madurez para extenderlos a todas las aplicaciones. Para contrarrestar todo esto surge el concepto de eficiencia energética, consistente en realizar un consumo de energía de manera responsable sin por ello reducir la producción o modificar de forma significante el proceso y producto final.
 
[Resumo] As emisións de buques representan o 3% das emisións totais producidas pola industria. Os problemas respiratorios e cardiovasculares son cada vez máis frecuentes debido á exposición a estas toxinas. O ser humano actual ten unha gran dependencia dos combustibles fósiles para producir enerxía. Moitas alternativas a combustibles fósiles foron achegadas pero por varias razóns, non só tecnolóxicas, non están suficientemente maduras para ser estendidas a todas as aplicacións. Para contrarrestar todo isto, xorde o concepto de eficiencia enerxética, consistente en facer un consumo de enerxía de forma responsable sen reducir a produción ou modificando significativamente o proceso eo produto final.
 
[Abstract] Shipping emissions represent 3% of the total atmospheric emissions produced by the industry. Respiratory and cardiovascular diseases are increasing due to exposure to these toxins. The modern human has a great reliance of fossil fuels to produce energy. Many alternatives to fossil fuels have been offered but for various reasons, not simply technological ones, they are insufficiently mature to be extended to all industrial applications. To counteract all, the concept of energy efficiency born, that concept consist in make energy consumption in a responsible way without reduce the production or modify the process and the final product.
 
Keywords
Buques
Combustibles
Eficiencia energética
Consumo de energía
Combustibles fósiles
 
Rights
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback