Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCalvo-Porral, Cristina
dc.contributor.authorNieto Rodríguez, Belén
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Economía e Empresaes_ES
dc.date.accessioned2017-11-22T11:08:38Z
dc.date.available2017-11-22T11:08:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/19806
dc.description.abstract[Resumo]: O consumo de produtos ecolóxicos foi incrementado ao longo do últimos anos, tanto en España coma no resto do mudo. Neste traballo exponse unha pequena introdución sobre este tipo de produtos e sobre como certas variables afectan ao consumo dos mesmos. A continuación realízase unha investigación para coñecer como as variables calidade, imaxen de produto, produto saudable, produto seguro e confianza inflúen na satisfación do consumidor e na intención de compra dos mesmos. Os resultados obtidos suxiren que as variables estudiadas si afectan ao consumo dos productos ecolóxicos, se ben é certo que algunas delas teñen maior influencia na satisfación do consumidor e outras na intención de compra deste. Ademáis pódese observar que os consumidores confían nos productos ecolóxicos e en que o que o mercado ofrece con tal, realmente o é.es_ES
dc.description.abstract[Resumen]: El consumo de los productos ecológicos se ha ido incrementando a lo largo de los últimos años, tanto en España como en el resto del mundo. En este trabajo se expone una pequeña introducción sobre este tipo de productos y sobre como ciertas variables afectan en el consumo de los mismos. A continuación se realiza una investigación para conocer como las variables calidad, imagen de producto, producto saludable, producto seguro y confianza influyen en la satisfacción del consumidor y en la intención de compra de los mismos. Los resultados obtenidos sugieren que las variables estudiadas sí afectan al consumo de los productos ecológicos, si bien es cierto que algunas de ellas tienen mayor influencia en la satisfacción del consumidor y otras en la intención de compra de este. Además se puede observar que los consumidores confían en los productos ecológicos y en que lo que el mercado ofrece como tal, lo es realmente.es_ES
dc.description.abstract[Abstract]: The use of organic products has increased over the last few years, in Spain and worldwide. In this report we provide an introduction to these types of products and how certain variables affect their use. Next, we researched the influence of the following variables on customer satisfaction and the purchase intention of organic products, including: quality, image, health, safety and confidence. The results suggest that these variables have an impact in the use of organic products. However, some variables have a bigger impact in customer satisfaction and others have an impact in customer purchase intention. In addition, we can see that consumers trust organic products and have confidence in the way they are marketed.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectProduto ecolóxicoes_ES
dc.subjectComportamentoes_ES
dc.subjectConsumidores_ES
dc.subjectSatisfacciónes_ES
dc.subjectIntención de compraes_ES
dc.subjectProducto ecológicoes_ES
dc.subjectComportamientoes_ES
dc.subjectOrganic productses_ES
dc.subjectBehavioures_ES
dc.subjectConsumeres_ES
dc.subjectSatisfactiones_ES
dc.subjectPurchase intentiones_ES
dc.titleComportamiento de consumo de los productos “ecológicos”: estudio de la satisfacción e intención de compraes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.ECO). Ciencias empresariais. Curso 2016/2017es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem