Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorLópez González, Lauraes_ES
dc.date.accessioned2013-09-26T10:59:41Z
dc.date.available2013-09-26T10:59:41Z
dc.date.issued2011es_ES
dc.identifier.citationRevista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2011, 19_2: 147-167. ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/10451
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectEntorno familiares_ES
dc.subjectRendimiento académicoes_ES
dc.subjectModificabilidad de la inteligenciaes_ES
dc.subjectEnriquecimientoes_ES
dc.subjectFamiliar environmentes_ES
dc.subjectAcademic performancees_ES
dc.subjectIntelligence modifiabilityes_ES
dc.subjectEnrichmentes_ES
dc.titleEl contexto familiar como componente optimizador en el rendimiento académicoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem