As ideas pedagóxicas de Martín Sarmiento como expresión do discurso educativo da Ilustración europea
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7765Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
As ideas pedagóxicas de Martín Sarmiento como expresión do discurso educativo da Ilustración europeaAutor(es)
Fecha
2002Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2002, 6: 9-39. ISSN: 1138-5863
Resumen
[Resumo] Frei Martín Sarmiento é sen dúbida unha das liguras máis importantes da
Ilustración española, tanto pola diversidade de temas aos que dedicou o seu tempo como
polos principios epistemolóxicos que asumiu. Un ha boa parte da súa extensa obra aborda, di-
rectamente ou máis de esguelio, cuestións relacionadas coa educación, sendo numerosas as
rellexións que se reliren ao ensino dos nenos e xoves desde calquera das súas lacianas: me-
todoloxía, organización ou didáctica. Neste traballo tentamos achegármonos a este aspecto
concreto para poñer de manilesto a coherencia, validez e proxección actual do seu discurso
pedagóxico. [Abstract] Frei Martín Sarmiento is indisputably one 01 the most important ligures 01 the
Spanish Enlightenment, owing both to the diversily 01 subjects he undertook and to the epis-
temological principies he adopted. A large part 01 his prodigious work deals with issues related
to education both direcliy and indirectly, including a wealth 01 reflections on the education 01
children and young people, lrom any one 01 its many lacets: methodology, organisation, tea-
chingo The purpose 01 this article is to gain a more in-depth knowledge 01 this specilic aspect
and to highlight the coherence, validily and modern projection 01 his thinking on pedagogy.
ISSN
1138-5863