Listar REV - AS - Nº 19, ( (xaneiro - xuño 2015) por fecha de publicación
Mostrando ítems 1-6 de 6
-
HeriQ: buscando a autoestrada cara a calidade da formación en Interpretación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)[Resumo] A interpretación do patrimonio é unha disciplina xove, aplicable en multitude de campos. En 1999, o profesor Thorsten Ludwig inicia unha serie de proxectos, financiados desde Europa, coa finalidade de establecer ... -
A horticultura terapéutica como ferramenta para mellorar a calidade de vida das persoas maiores residentes nun centro residencial: O proxecto VIMIHORTA
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)[Resumo] Trátase dun proxecto de acción socio educativa dirixido a mellorar a calidade de vida das persoas maiores residentes nun centro residencial. Comezamos por unha breve xustificación teórica, na que afondamos na ... -
Análise dos centros de interpretação ambiental portugueses
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)[Resumo] Os Centros de Interpretação Ambiental (CIAm) são estruturas de apoio aos visitantes que tendo diferentes origens, objectivos e formas de funcionamento, usam estratégias de interpretação do património para interligarem ... -
Transformando nosso mundo : Agenda 2030 de desenvolvimento sustentável
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)[Resumo] Agenda 2030 de Desenvolvimento Sustentável -
Construindo uma Política Pública estruturante voltada à prevenção de danos e ilícitos ambientais através de processos educadores emancipatórios
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)[Resumo] O enfrentamento dos problemas ambientais da atualidade demanda o envolvimento cada vez maior do Poder Público e dos demais setores da sociedade na elaboração e implantação de políticas públicas que possam potencializar ... -
Traballando cos mestres en formación na educación para a sustentabilidade: O coñecemento e conservación da biodiversidade
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)[Resumo] O presente traballo describe unha actividade deseñada para integrar temas de educación para a sustentabilidade na formación inicial de docentes de Educación Primaria, a través da inclusión do concepto de biodiversidade ...