Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 60
ALVES, Luís Alberto, GUIMARÃES LIMA, Rui e PEREIRA, Francisco. Telescola: um espaço de referencia educativa. Porto: CITCEM, 2019. 153 pp. ISBN: 978-989-8969-27-9 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumen] Carlos Manique da Silva se acerca en esta recensión a la obra Telescola: um espaço de referência educativa, un e-book del que son autores Luís Alberto Alves, Rui Guimarães Lima e Francisco Pereira. La obra, que ...
LÓPEZ-BARXAS, Paco. Ben-Cho-Shey inédito, Auga Editora-Deputación de Ourense, 2018. 230 pp. ISBN: 978-84-948778-7-2 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumo] Recensión do libro de Paco López-Barxas que leva por título Ben-Cho-Sey inédito realizada profesor Xosé Fernández Fernández. Nela analiza e comenta polo miudo un libro con sabor eminentemente galego, no que o ...
PINTASSILGO, Joaquim, e NAMORA DE ANDRADE, Alda. A Inovação Pedagógica no Contexto de uma Escola Pública Portuguesa: o Caso do Projeto «Farol». Lisboa: Instituto de Educação da Universidade de Lisboa, 2019. 101 pp. ISBN 978-989-8753-56-4 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumen] Nuno Martíns Ferreira presenta la recensión del libro titulado A Inovação Pedagógica no Contexto de uma Escola Pública Portuguesa: o Caso do Projeto «Farol», de autoría de Joaquim Pintassilgo y de Alda Enamora ...
¡Niños, seamos buenos, miremos ese horror!. El nacionalismo cívico como régimen emocional en la educación chilena durante la segunda guerra mundial (c.1941-c.1945)
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumen] El propósito del artículo es presentar un análisis sobre los mensajes de pacifismo, integración continental y defensa de la democracia formulados en comunicaciones oficiales de las autoridades educativas chilenas ...
España entre Europa e Iberoamérica en la comercialización de material escolar en el primer tercio del siglo XX
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumen] El trabajo que presentamos parte de los catálogos de material escolar para hacer un recorrido a través del primer tercio del siglo XX. Se trata de identificar redes y trasferencias que se dibujan entre los países ...
Unha aposta pola Educación para a Paz e a Comprensión Internacional: o labor dos organismos internacionais latinoamericanos (1934-1956)
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumo] O documento presenta unha compilación de acordos sobre educación primaria aprobados en cento tres reunións internacionais celebradas entre os anos 1934 e 1958 en diferentes países do continente americano. Estes ...
O valor educativo da memoria da resistencia antifascista en Italia. O caso do partisano Ezio Raspanti
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumo] O obxecto desta contribución é subliñar o valor educativo da memoria antifascista. Está centrado nas memorias persoais de Ezio Raspanti –partisano combatente no Volante Teppa (formación partisana que operaba nos ...
A represión franquista do Maxisterio. Unha historia que debemos seguir reescribindo, para fundamentar historicamente unha educación para a paz
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumo] Neste documento amplíanse datos sobre a represión franquista aportando novas evidencias sobre a morte ou exilio de cinco docentes. Especialmente recóllese a documentación de dous deles –o mestre Eloy Tejada Sainz ...
ÁVILA, Leandro. O Liceu Nacional de Angra do Heroísmo nas décadas finais da Monarquia (1880 a 1910): Percurso de uma instituição liceal insular. Angra do Heroísmo: Instituto Histórico da Ilha Terceira, 2018. 401 pp. ISBN: 978-972-9220-39-5 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumo] Recensión do profesor Luis Alberto Marques Alves sobre o libro do que é autor Leandro Ávila e que se titula O Liceu Nacional de Angra do Heroísmo nas décadas finais da Monarquia (1880 a 1910): Percurso de uma ...
El clima de la clase: salud mental escolar en la España del desarrollismo
(Universidade da Coruña, 2020-12-01)
[Resumen] Este artículo intenta identificar las distintas concepciones de la salud mental escolar que se dieron a partir de los años cincuenta, articuladoras, en buena medida, del modelo de escuela que trató de configurarse ...