O potencial do galego como elemento integrante da estratexia empresarial
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7586Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
O potencial do galego como elemento integrante da estratexia empresarialAutor(es)
Data
2008Cita bibliográfica
Revista Galega de Filoloxía, 2008, 9: 127-138. ISSN: 1576-2661
Resumo
[Resumo] Este artigo pretende vincular o uso da lingua á estratexia empresarial desde a súa mesma
concepción. Actualmente, o galego é unha lingua de uso habitual na empresa, mais non é
a “lingua visíbel” das relacións que se producen entre os diferentes grupos de interese que
existen arredor da empresa. Logo da revisión do concepto de estratexia, pódese afirmar que
esta é un instrumento para inserir a empresa no seu contorno. A cuestión lingüística pode
formar parte das estratexias corporativas, competitivas e funcionais e contribuír de forma
clara ao incremento do valor da empresa. Na realidade empresarial actual, o uso da lingua
galega axuda o reforzamento de estratexias de diferenciación pola calidade e pola asunción
da imaxe de Galiza nos produtos e nos servizos. Tamén se relaciona o uso do galego nas
empresas galegas coa súa responsabilidade social corporativa nun contexto onde desde o
mundo empresarial cómpre dar pasos cara á normalización desta lingua. [Abstract] The aim of this paper is to link the use of the Galician language to the corporate strategy
from its origin in order to achieve the main objectives of the firm. Nowadays, Galician is
a common used language in firm relationships. However, it can not be considered as the
“visible language” of the different relationships among the stakeholders in the firm. After
analyzing the concept of strategy, we can say that strategy is a useful tool to insert the firm
in its environment. The linguistic subject could be part of the corporate, competitive and
functional strategies and contribute to increase the value of the firm. Presently, the use of
Galician by the firm can strengthen its option to make itself different from its competitors
because it is linked to a higher level of quality and to the image of Galician product our
service. Given that the process of linguistic normalization of Galician needs make progress
in the business realm, It is also connected to the Social Responsibility of the Firm.
Palabras chave
Estratexia
Responsabilidade social
Normalización lingüística
Strategy
Social responsability
Linguistic normalization
Responsabilidade social
Normalización lingüística
Strategy
Social responsability
Linguistic normalization
ISSN
1576-2661