Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 13
As bolboretas e o seu papel na educación ambiental: xardíns de bolboretas
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] As bolboretas diúrnas son un excelente grupo de bioindicadores que nos permite comprobar que se están a producir cambios nos ciclos biolóxicos das especies. Identificar e facer un seguimento de bolboretas diúrnas ...
O Xardín Botánico de Caracas
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Os xardíns botánicos non poden entenderse só como coleccións de magníficos exemplares; teñen un importante papel social (educativo, de ocio e tamén estético),
ambiental (pulmón verde) e científico (investigación, ...
A experiencia educativa do Xardín Botánico de Córdoba
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Os xardíns botánicos de hoxe en día desenvolven funcións que van máis alá das relacionadas co estudo e a conservación da diversidade vexetal. A educación ambiental converteuse nun dos principais puntos de preocupación ...
Educaçâo Ambiental em jardins botânicos: um caso brasileiro
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Os Jardins Botânicos são instituições cada vez mais abertas ao público, que visam a pesquisa, a conservação vegetal e a educação. Hoje, de acordo com o Botanic Gardens Conservation Internacional (BGCI), existem ...
Presentación do número
(Universidade da Coruña, 2008)
A interpretación do patrimonio nos xardíns históricos con uso recreativo
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] A interpretación do patrimonio pode ser unha boa maneira de facilitar as conexións intelectuais e emotivas entre o visitante e os significados dos xardíns. Os xardíns históricos son os susceptibles de ser visitados, ...
Unha nova cultura forestal para a sociedade galega: o proxecto do Parque forestal de Liáns
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Preséntase un proxecto de Parque Forestal. O deseño e concepción do proxecto baséase
no aproveitamento dunhas circunstancias favorables especiais: a existencia dunha finca de
propiedade pública, xestionada ...
Carta de Florencia-Xardíns Históricos
(Universidade da Coruña, 2008)
O Viveiro educador como espaço para a educaçâo ambiental
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] A Educação Ambiental é uma estratégia fundamental para o enfrentamento da atual
crise civilizatória. Um bom exemplo de estrutura que possibilita o desenvolvimento
de atividades educativas ...
Participación ambiental a partir de afeccións: o caso do CEA Polvoranca
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Este artigo pretende mostrar e sistematizar os distintos procesos de participación ambiental iniciados desde o Centro de Educación Ambiental Polvoranca (Leganés, Madrid), procesos abertos coa poboación local, ...