REV - RGPPE - Vol. 15, (2007): Envíos recentes
Mostrando ítems 6-10 de 16
-
Diálogo y convivencia
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumen] El diálogo como expresión ha tenido una vigencia determinante en la relación con los otros. El diálogo se convirtió en soporte, instrumento, referencia y medio para establecer un marco preceptivo y cognitivo ... -
El pequeño dictador: cuando los padres son las víctimas
(Universidade da Coruña, 2007) -
Violencia escolar : Plan Renove da convivencia na comunidade autónoma galega
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumen] O proceso de desenvolvemento e cambios sociais que se viven na sociedade actual, e que afectan á infancia e á mocidade, lévannos a seguir esbozando actuacións de mellora da convivencia nos centros educativos ... -
Planificación y secuenciación de los contenidos de aprendizaje siguiendo las pautas del proceso de Bolonia: una experiencia de tres años
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] O presente traballo recolle a experiencia levada a cabo coa materia troncal de Psicoloxía do Desenvolvemento na titulación de Educación Social da Universidade da Coruña, ao longo de tres cursos académicos e ... -
Processos de mediação na emergência do modelo ecológico-sedenvolvimental em Psicologia da educação
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] A falência das intervenções psicológicas baseadas no modelo médico – psicológico (centrado no pressuposto da causalidade interna dos problemas da criança, implicando uma intervenção estritamente individual e ...