ListarRevista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación por tema "Academic motivation"
Mostrando ítems 1-3 de 3
-
Autoconceito e procesos de aprendizaxe no alunado de Formación profesional da Galiza
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] A configuración actual do autoconceito refere un conxunto de autoesquemas que organizan a información derivada da própria experiéncia e do feedback dos outros significativos, formando unha base de coñecimento sobre ... -
Enfoques de aprendizaxe do alunado galego de Formación Profesional e os seus efectos sobre o rendemento académico
(Universidade da Coruña, 2007)[Resumo] Os enfoques de aprendizaxe referen formas diferentes de abordar e enfrontar-se às actividades e tarefas escolares de acordo con unha determinada combinación de motivos e estratéxias. Esta liña de traballo ... -
O papel das atribuizons causais e as metas académicas nos procesos de aprendizaxe do alumnado galego de formación profesional
(Universidade da Coruña, 2006)[Resumo] As atribuizóns causais do rendimento, mediante as que o alunado outorga a certos tipos de causas a responsabilidade dos seus éxitos e fracasos, determinan en grande medida a motivación e a conduta de rendimento dos ...