Ensino e realidade: de Sarmiento a Castelao (a importancia do ensino como peza fundamental da institucionalización galega na contemporaneidade)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/29425Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Ensino e realidade: de Sarmiento a Castelao (a importancia do ensino como peza fundamental da institucionalización galega na contemporaneidade)Autor(es)
Data
2006Cita bibliográfica
García Negro, Pilar. "Ensino e realidade: de Sarmiento a Castelao (a importancia do ensino como peza fundamental da institucionalización galega na contemporaneidade), en Salinas Portugal, Francisco e Tavares Maleval, Maria do Amparo (eds.): Estudos Galego-Brasileiros 2, A Coruña, Universidade da Coruña, 2006, pp. 327-347
Resumo
[Resumo] Este artigo fai unha viaxe pola emerxencia da conciencia galega no tocante ao ensino e analiza o papel que xoga no conflito lingüístico e na estratexia centralizadora por parte do Estado. Faise ademais un percurso por diferentes épocas históricas a través de personalidades relevantes na renovación da escola e defensa do galego, como os padres Feixoo e Sarmiento, Rosalía de Castro, Murguía, os irmáns Vilar Ponte, Risco, Viqueira ou Castelao.
Palabras chave
Ensino
Conciencia galega
Renovación pedagóxica galega
Escola
Padre Feixoo
Padre Sarmiento
Rosalía de Castro
Manuel Murguía
Antón Vilar Ponte
Vicente Risco
Xohán Vicente Viqueira
Castelao
Education
Galician consciousness
Galician pedagogical renewal
Conciencia galega
Renovación pedagóxica galega
Escola
Padre Feixoo
Padre Sarmiento
Rosalía de Castro
Manuel Murguía
Antón Vilar Ponte
Vicente Risco
Xohán Vicente Viqueira
Castelao
Education
Galician consciousness
Galician pedagogical renewal
ISBN
84-9749-180-7