Pedagoxías alternativas na educación infantil: dúas Escolas ao aire libre de Galicia
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/23506
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-CompartirIgual 4.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Pedagoxías alternativas na educación infantil: dúas Escolas ao aire libre de GaliciaTítulo(s) alternativo(s)
Alternative Pedagogies in Childhood Education: Two Outdoor Schools in GaliciaData
2018Cita bibliográfica
Díaz Portillo, M., & Otero Urtaza, E. (2019).Pedagoxías alternativas na educación infantil: dúas Escolas ao aire libre de Galicia Sarmiento. Revista Galego-Portuguesa De Historia Da Educación, 22, 79-97. https://doi.org/10.17979/srgphe.2018.22.0.5475
Resumo
[Resumo] Este estudo persegue aproximarnos á historia presente partindo do auxe actual
das pedagoxías alternativas na educación infantil, potenciando a súa divulgación. Con
esta intención, realizouse unha revisión bibliográfica sobre varios proxectos innovadores
(Waldorf, Amara Berri, Reggio Emilia, Centros democráticos, Educación no fogar…), a cal
se centrou en como evolucionou a educación na natureza ao longo dos anos e as súas
particularidades. Xusto despois a investigación virou arredor de dúas escolas galegas ao
aire libre (Nenea, medrar creando e Amadahi), afondando nos seus espazos, na súa organización
temporal, nas actividades primordiais, nos materiais dispoñibles e nas relacións
establecidas nelas mediante observacións e cuestionarios realizados ás mestras co fin de
coñecelas máis polo miúdo [Abstract] This study seeks to give us a closer understanding of recent history starting with the current boom in alternative pedagogy in Childhood Education, and to promote its dissemination. For this purpose a review of the literature was carried out examining the different innovative projects (Waldorf, Amara Berri, Reggio Emilia, Democratic schools, Homeschooling, etc.) which focus on the evolution of education in nature over the years and its particular characteristics. Following this, it centers on two outdoor schools in Galicia (Amadahi and Nenea, Medrar Creando), closely examining the different spaces, their temporary organization, the essential activities, the available materials and the relationships that develop there using observational methods and questionnaires completed by the teachers, in order to gain a more in-depth knowledge of these schools.
Palabras chave
Educación infantil
Escolas alternativas
Educación ao aire libre
Amadahi
Nenea
Medrar creando
Childhood education
Alternative schools
Outdoor education
Grow creating
Escolas alternativas
Educación ao aire libre
Amadahi
Nenea
Medrar creando
Childhood education
Alternative schools
Outdoor education
Grow creating
Versión do editor
Dereitos
Atribución-CompartirIgual 4.0 España
ISSN
1138-5863