Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorCarabias Vicente, Adolfo
dc.contributor.authorParadela Vázquez, Leila
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Escola Universitaria de Fisioterapiaes_ES
dc.date.accessioned2018-10-15T11:33:27Z
dc.date.available2018-10-15T11:33:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/21154
dc.description.abstract[Resumen] Descripción de la experiencia. Se desarrolla un proyecto de aprendizaje y servicio (ApS), en el que se produce un aprendizaje al mismo tiempo que se facilita un servicio a la comunidad. Se lleva a cabo durante el segundo cuatrimestre, dentro de la asignatura de Trabajo Fin de Grado (TFG), en cuarto curso del Grado de Fisioterapia. La temática de este proyecto ha sido la de llevar a cabo una sesión grupal de fisioterapia con alumnos/as del Colegio de Educación Especial Nuestra Señora del Rosario de La Coruña. Objetivo (general). El objetivo para los participantes ha sido participar en una actividad física terapéutica y con componente lúdico para desarrollar el equilibrio y la marcha. El objetivo de la alumna ha sido adquirir las competencias específicas de la asignatura TFG. Desarrollo de la experiencia. La experiencia se desarrolló siguiendo cinco acciones principales: 1) Contacto con la entidad. 2) Revisión bibliográfica acerca de la situación actual de la fisioterapia escolar y el tratamiento del equilibrio y su relación con la marcha en patologías neurológicas. 3)Valoración de los participantes. 4) Diseño de la intervención 5) Aplicación y dirección de una sesión grupal de fisioterapia para potenciar el equilibrio y comprobar su efecto sobre la marcha. Resultado de la experiencia. Se produce una adquisición de las competencias de la asignatura TFG del Grado de Fisioterapia. El análisis descriptivo muestran mejoría en las puntuaciones postintervención en el equilibrio y la marcha: la media de la puntuación total pre y postintervención de la escala Berg (39,20 ± 14,55 vs 44,4 ± 14,04). La satisfacción de los participantes y de sus tutores ha sido positiva. Conclusiones. Este tipo de proyecto ha resultado ser una experiencia gratificante y positiva teniendo en cuenta los tres objetivos que busca, pedagógico, solidario y reflexivo.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Description of the experience: A service-learning project (ApS) is developed, in which learning takes place at the same time as a service to the community is provided. It is carried out during the second semester, within the subject of final project (TFG), in the fourth year of my BCS Physioteraphy Degree. The theme of this project has been to carry out a physiotherapy group session with students, from the Special Education school Nuestra Señora del Rosario of La Coruña. Objective (general): The objective of the attenders was to take part in a therapeutic physical activity with a playful component to develop balance and walking pattern. The goal of the student has been to acquire the specific competences of TFG subject. Experience development:. The experience was developed following five main actions: 1) Contact with the entity. 2) Bibliographic review about the current situation of the school physiotherapy and treatment of the balance and its relation with the walking pattern in neurological pathologies. 3) Evaluation of the attenders. 4) Project design following the intervention method of Physiotherapy. 5) Implementation and management of a physiotherapy group session to enhance the balance and check its effect on the gait pattern. Results obtained.: Skills acquisition of the TFG subject in the Physiotherapy Degree. The descriptive analysis indicated an improvement in the postintervention scores in balance and walking pattern: the mean of the total pre- and post-intervention score of the Berg scale (39.20 ± 14.55 vs 44.4 ± 14.04). The satisfaction of participants and their parents, or guardians, has been positive. Conclusion: This project has turned out to be a rewarding and positive experience taking into account the three objectives that it seeks, pedagogical, supportive and reflective.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Descrición da experiencia. Desarrollase un proxecto de aprendizaxe e servizo (ApS) no que se produce un aprendizaxe ó mesmo tempo que se facilita un servizo á comunidade. Lévase a cabo durante o segundo catrimestre, dentro da asignatura de Traballo Fin de Grado (TFG), no carto curso do Grado de Fisioterapia. A temática deste proxecto foi a de levar a cabo unha sesión grupal de fisioterapia con alumnos/as do Colexio de Educación Especial A Nosa Señora do Rosario de A Coruña. Obxectivo (xeral). O obxectivo para os partipantes foi participar nunha actividade física terapéutica e con componente lúdico para desenvolver o equilibrio e a marcha. O obxectivo da alumna foi adquirir as competencias específicas da asignatura TFG. Desenvolvemento da experiencia. A experiencia desenvolveuse seguindo cinco accións principais: 1) Contacto coa entidade. 2) Revisión bibliográfica acerca da situación actual da fisioterapia escolar e o tratamento do equilibrio e a súa relación coa marcha en patoloxías neurolóxicas. 3)Valoración dos participantes. 4) Deseño da intervención. 5) Aplicación e dirección dunha sesión grupal de fisioterapia para potenciar o equilibrio e comprobar o seu efecto sobre a marcha. Resultados da experiencia. Prodúcese unha adquisición das competencia da asignatura TFG do Grado de Fisioterapia. O análise descriptivo mostra unha melloría nas puntuacións postintervención no equilibrio e na marcha: a media da puntuación total pre e postintervención da escala Berg (39,20 ± 14,55 vs 44,4 ± 14,04). A satisfacción dos participantes e dos seus país/nais e/o tutores foi positiva. Conclusións. Este tipo de proxecto resultou ser unha experiencia gratificante e positiva tendo en conta os treus obxectivos que busca, pedagóxico, solidario e reflexivo.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectProyecto de aprendizaje y servicio (ApS)es_ES
dc.subjectPatología neurológicaes_ES
dc.subjectEquilibrioes_ES
dc.subjectMarchaes_ES
dc.subjectNeurological pathologyes_ES
dc.subjectBalancees_ES
dc.subjectGait patternes_ES
dc.subjectProxecto de aprendizaxe e servizo (ApS)es_ES
dc.subjectService-learning project (ApS)es_ES
dc.subjectPatoloxía neurolóxicaes_ES
dc.titleTratamiento fisioterápico del equilibrio y su efecto sobre el patrón de marcha en pacientes con patología neurológica: proyecto de aprendizaje y servicioes_ES
dc.title.alternativePhysiotherapeutic treatment for balance and its effect on the gait pattern in patients with neurological pathology: service-learning projectes_ES
dc.title.alternativeTratamento fisoterápico do equilibrio e o seu efecto sobre o patrón de marcha en pacientes con patoloxía neurolóxica: proxecto de aprendizaxe e servizoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de grao (UDC.FCS). Fisioterapia. Curso 2017/2018es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem