Diseño de un programa de terapia asistida con caballos: aproximación desde la TO
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/16785Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Diseño de un programa de terapia asistida con caballos: aproximación desde la TOAutor(es)
Director(es)
Ávila Álvarez, Adriana YvetteFernández Novo, Aroa
Data
2015-07Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da SaúdeDescrición
Traballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2014/2015.Resumo
[Resumen] Objetivo: el principal objetivo es diseñar y desarrollar un programa de intervención de terapia ocupacional usando como medio terapéutico a los caballos y así fomentar la calidad de vida y la autonomía de los usuarios de entre 5 y 14 años.
Metodología: el diseño del estudio será mixto, por un lado existe la metodología cualitativa, el método usado es el fenomenológico. Por otro lado, en la metodología cuantitativa el estudio será longitudinal, cuasi experimental de tipo prospectivo. Lo que nos permitirá realizar una triangulación de datos. En cuanto a la metodología cualitativa, las técnicas de recogida de datos serán observacionales y documentales, a través de las entrevistas semiestructuradas, el cuaderno de campo y la observación. En la metodología cuantitativa existe una valoración inicial y una final, mediante diversas escalas. [Resumo] Obxectivo: o principal obxectivo é diseñar e desenvolver un programa de intervención de terapia ocupacional usando como medio terapéutico ós cabalos e así fomentar a calidade de vida e a autonomía dos usuarios de entre 5 e 14 anos.
Metodoloxía: o deseño do estudio será mixto, por un lado existe a metodoloxía cualitativa, o método usado é o fenomenológico. Por outra banda, na metodoloxía cuantitativa o estudio será lonxitudinal, cuasi experimental de tipo prospectivo; o que permitirá unha triangulación de datos. En canto á metodoloxía cualitativa, as técnicas de recollida de datos serán observacionais e documentais, a través das entrevistas semiestructuradas, o caderno de campo e a observación. Na metodoloxía cuantitativa existe unha valoración inicial e unha final, mediante diversas escalas. [Abstract] Objective: the main objective is to design and develop an intervention program of occupational therapy using horses as a therapeutic means in order to encourage the quality of life and the autonomy of users between 5 and 14 years old.
Methodology: the study design will be a mixed one. On one hand, the qualitative methodology is referred in this project; the phenomenological method is used in it. On the other hand, the study will be longitudinal, almost prospective experimental, so the quantitative methodology is used too. These characteristics will provide us to make a data triangulation. Concerning to the qualitative methodology, the data collect techniques will be observational and documentary, through some semi-structured interviews, the field notebook and the observation. About the quantitative methodology, initial and final evaluations exist, using different scales.
Palabras chave
Terapia asistida
Terapia ocupacional
Equitación terapéutica
Infancia
Assisted therapy
Occupational therapy
Therapeutic riding
Childhood
Terapia ocupacional
Equitación terapéutica
Infancia
Assisted therapy
Occupational therapy
Therapeutic riding
Childhood
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido