Listar por autor "García-Soidán, Pilar"
Mostrando ítems 1-3 de 3
-
An Approach to the Implementation of Neuromarketing Techniques by European Private TV Broadcasters
Crespo Pereira, Verónica; García-Soidán, Pilar; Martínez-Fernández, Valentín-Alejandro (EPI SCP, 2018)[Abstract]: Changes on media context urge companies to adopt alternative and innovative strategies for decision-making regarding audience’s habits and preferences. In this respect, the neuroscience methodology provides an ... -
El profesional del neuromarketing en el sector audiovisual español
Crespo Pereira, Verónica; Martínez-Fernández, Valentín-Alejandro; García-Soidán, Pilar (EPI SCP, 2016)[Resumen]: La aparición de nuevos modelos de negocio digitales y su incidencia en el consumo de productos audiovisuales aboca a optimizar las decisiones y redefinir constantemente las estrategias de los grupos de comunicación ... -
The Impact of (Standard vs Expert) Facebook Friends’ Credibility on the Audio-Visual Consumption
Crespo Pereira, Verónica; García-Soidán, Pilar; Martínez-Fernández, Valentín-Alejandro (Peter Lang, 2018)