Efectos do medio acuático no desempeño ocupacional en nenos con trastorno do espectro do autismo
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/33429Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Efectos do medio acuático no desempeño ocupacional en nenos con trastorno do espectro do autismoAutor(es)
Directores
Seoane Bouzas, María de las MercedesMeijide-Faílde, Rosa
Fecha
2022-09Centro/Dpto/Entidad
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da SaúdeDescripción
Traballo fin de grao (UDC.FCS). Terapia ocupacional. Curso 2021/2022Resumen
[Resumo] O trastorno do espectro do autismo (TEA) é unha desorde que afecta ao
sistema nervioso e ao desenvolvemento das persoas que o sofren, así
como dificultades noutras áreas como a interacción social, a conduta ou a
comunicación. O medio acuático é unha ferramenta terapéutica favorable
para potenciar a autoestima, a socialización, as funcións relacionadas co
movemento e o desempeño ocupacional, entre outras, tendo
especialmente en conta os efectos do medio acuático no desempeño
ocupacional nos nenos con TEA.
Obxectivo: o obxectivo xeral deste proxecto é coñecer os efectos do
medio acuático no desempeño ocupacional en nenos con TEA a través da
terapia ocupacional. [Resumen] El trastorno del espectro del autismo (TEA) es un desorden que afecta al
sistema nervioso y al desarrollo de las personas que lo sufren, así como
dificultades en otras áreas como la interacción social, la conducta y la
comunicación. El medio acuático es una herramienta terapéutica
favorable para potenciar la autoestima, la socialización, las funciones
relacionadas con el movimiento y el desempeño ocupacional, entre otras,
teniendo especialmente en cuenta el efecto del medio acuático en el
desempeño ocupacional en los niños con TEA.
Objetivo: el objetivo general de este proyecto es conocer los efectos del
medio acuático en el desempeño ocupacional en los niños con TEA a
través de la terapia ocupacional. [Abstract] Autistic Spectrum Disorders (ASD) is a disorder that affects the nervous
system and the development of the people who suffer it, leading to
difficulties in other areas such as social interaction, conduct and
communication. The aquatic environment is a therapeutic tool that is
beneficial to enhance self-esteem, socialization, functions related with the
movement and occupational performance, among others. The effect that
aquatic environment has on occupational performance of children with
ASD should be specially taken into account.
Aim: the main purpose of the present work is to know the effects that the
aquatic environment has in occupational performance on children with
ASD through occupational therapy.
Palabras clave
Medio acuático
Trastorno do espectro autista
Terapeuta ocupacional
Actividades da vida diaria
Participación social
Trastorno del espectro autista
Actividades de la vida diaria
Aquatic environment
Autistic spectrum disorders
Occupational therapy
Everyday tasks
Social engagement
Trastorno do espectro autista
Terapeuta ocupacional
Actividades da vida diaria
Participación social
Trastorno del espectro autista
Actividades de la vida diaria
Aquatic environment
Autistic spectrum disorders
Occupational therapy
Everyday tasks
Social engagement
Derechos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido