Use this link to cite:
http://hdl.handle.net/2183/41235 A Baña y su arquitectura
Loading...
Identifiers
Publication date
Advisors
Other responsabilities
Universidade da Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitectura
Journal Title
Bibliographic citation
Soraluce Blond, J.R., y Fernández Fernández, X. (Coords.). (1997). A Baña y su arquitectura. Diputación Provincial de A Coruña. Escola Técnica Superior de Arquitectura de A Coruña.
Type of academic work
Academic degree
Abstract
Iglesia de San Vicente de A Baña; Iglesia de Santa Eulalia de Lañas; Iglesia de San Mamede de Suevos; Iglesia de Santa María de Ordoeste; Iglesia de San Juan de la Riva; Iglesia de Santa Cristina de Marcelle; Iglesia de San Cristóbal de Corneira; Iglesia de San Pedro de Fiopan;, Iglesia de Cabanas; Iglesia de San Juan de Barcala; Iglesia de San Cipriano de la Barcala; Iglesia del Divino Salvador; Iglesia de Santa María de Barro; Iglesia de San Mamede de Monte; Iglesia de Santa María de Troitosende; Pazo de Cores; Casa Barro; Casa de Ferrades; Casa del Maestro. Casa en A Baña; Hórreo en A Baña; Pombal en A Baña.
Description
Arquitectura popular, religiosa, civil y residencial do municipio de A Baña (A Coruña): recopilación dos traballos curriculares, con planos, alzados e fotografías das edificacións, realizados polos alumnos da Escola Técnica Superior de Arquitectura, baixo a coordinación dos profesores José Ramón Soraluce Blond e Xosé Fernández Fernández, da área de Composición arquitectónica. Estos traballos foron publicados na colección “Arquitecturas da provincia da Coruña” editada pola Diputación Provincial de A Coruña.



