A Educación Especial: xénese e cuestionamiento dunha dobre rede educativa
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7739Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
A Educación Especial: xénese e cuestionamiento dunha dobre rede educativaAutor(es)
Data
2000Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2000, 4: 99-117. ISSN: 1138-5863
Resumo
[Resumo] Neste estudio preténdese lacer un percorrido polas distintas etapas que atra-
vesou a Educación Especial partindo da análise dos diversos enloques: médico, psicoló-
xico e educativo que caracterizou a cada unha delas. O obxectivo é suliñar algunhas cla-
ves da evolución histórica que nos axuden a interpretar os grandes cambios conceptuais
e organizativos que están tendo lugar nesta disciplina. [Abstract] This paper is trying to go trough different stages that cross over Special
Education in these several perspectives 01 analysis: medical, psicological and educational.
The main aim is remark on some clues 01 historical evolution that support us to know con-
ceptual and organizative big changes that is happened in our subjet.
ISSN
1138-5863