Search
Now showing items 1-10 of 44
O ensino primario en Ourense (1904)
(Universidade da Coruña, 1997)
Xardíns escolares e festas da árbore en Galiza
(Universidade da Coruña, 2018)
[Abstract] Documents: School gardens and parties of the tree in Galicia
L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.): Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936) [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2018)
[Resumo] Book review: L. López Ocón; V. Guijarro; M. Pedrazuela (eds.) (2018). Aulas abiertas. Profesores viajeros y renovación de la enseñanza secundaria en los países ibéricos (1900-1936). Madrid: Dykinson, 2018, 561 pp. ...
Monés, J. (2011), La pe- dagogia catalana al segle XX. Els seus referents , Lleida: Pagés editors/Institut d ́Estudis Cataláns, 544 pp.
(2013)
Recensión de libro: Jordi Monés. La pedagogia catalana al segle XX. Els seus referents. Este libro ofrece unha panorámica interpretativa e ao tempo unha precisa presentación informativa da historia pedagóxica de Cataluña ...
LÓPEZ-OCÓN, L., ARAGÓN,S., PEDRAZUELA,M.(eds.) (2012), Aulas con memoria. Ciencia, educación y patrimonio en los institutos históricos de Madrid (1837-1936) , Madrid: Comunidad de Madrid.
(2013)
Recensión do libro Aulas con memoria. Ciencia, educación y patrimonio en los institutos históricos de Madrid (1837-1936), publicado no 2012 e do que son editores Leoncio López-Ocón, Santiago Aragón e Mariano Pedrazuela.
María del Mar del Pozo Andrés (coord.). Madrid, ciudad educadora, 1898-1938. Memoria de la escuela pública. Ensayos en torno a una exposición Madrid: Ayuntamiento de Madrid/Oficina de Derechos Humanos y Memoria, 2019, 466 pp. ISBN: 978-84-7812-800-6 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2019)
[Resumo] Crónica da exposición gráfica e informativa sobre o patrimonio do Concello de Madrid relativo ao sistema escolar público durante o período de tempo que vai desde 1898, momento da perda definitiva das últimas ...
Historiografia da educaçâo. Abordagens teóricas e metodológicas. Belo Horizonte: Fino Trazo, 295 pp. ISBN: 9788580544091 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2021-07-13)
[Resumo] Unha expresión positiva do actual momento da historiografía educativa brasileira, aberta a interrogantes de investigación e temáticas novas.
Ecos, influencias e manifestacións da Escola Nova e Activa en Galicia
(Universidade da Coruña, 2021-07-09)
[Resumo] Ata onde chegou a impregnación do movemento internacional da Escola Nova e Activa en Galiza ao longo das primeiras décadas do século XX? Esta é a cuestión que pretendemos responder e desenvolver, para o que ...
Maria Montessori et Célestin Freinet. Voix et voies pour notre école. París: ESF, 216 pp. ISBN: 978-2-7101- 4261-4 [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2021-07-13)
[Resumo] A análise de dúas pedagoxías sistémicas de importancia trascendental, realizada mediante un prolongado diálogo entre dous especialistas e atendendo a once asuntos relevantes.
A Nova Educación (1921-2021) (LIEN): a Ligue Internationale pour L'Éducation Nouvelle
(Universidade da Coruña, 2021-07-07)
[Resumo] Procúrase presentar un “estado da cuestión” sobre os aspectos históricos, conceptuais, definitorios, marcas de influencia e desenvolvementos da investigación histórico-educativa relativa ao movemento internacional ...