Sete pasos para a danza da pedagoxía ambiental

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/7410Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Sete pasos para a danza da pedagoxía ambientalAuthor(s)
Date
2009Citation
Ambientalmente Sustentable, 2009, 8: 121-131. ISSN: 1887-2417
Abstract
[Resumo] A pedagoxía ambiental como concepto pode levarnos a multitude de aproximacións. As
súas expresións son tan numerosas como o foron as experiencias educativas ambientais
levadas a cabo nos trinta e catro anos transcorridos desde a moi coñecida reunión mundial
en Belgrado de 1975. Tres décadas de diversidade de enfoques, accións e metodoloxías
aplicadas que no caso de América Latina foron singularmente creativas e conformaron
unha fermosa e vibrante danza que presento en sete pasos que forman parte dunha xenial
coreografía, suma de ritmos e cadencias, dos nosos tempos educativos. [Abstract] Environmental pedagogy as a concept can lead us to a myriad of approaches. Its
expressions are as varied as the environmental education experiences carried out in the
thirty-four years that have elapsed since the well-known world meeting in Belgrade in
1975. Three decades of a diversity of approaches, actions and applied methodologies
which, in the case of Latin America, have been uniquely creative and shaped a beautiful
and vibrant dance. I would like to describe it here in seven steps that are part of a brilliant
choreography, the summing up of the rhythms and cadences of our educational times.
Keywords
Pedagoxía ambiental
Metodoloxía
Creatividade
Cooperación
Environmental pedagogy
Methodology
Creativity
Cooperation
Metodoloxía
Creatividade
Cooperación
Environmental pedagogy
Methodology
Creativity
Cooperation
ISSN
1887-2417