Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 09, (2003)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 09, (2003)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Funciones y actividades que realizan los profesores-tutores en los centros escolares de infantil y primaria de la provincia de Castellón

Thumbnail
Ver/abrir
RGP_9-9.pdf (1.242Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6942
Coleccións
  • REV - RGPPE - Vol. 09, (2003) [28]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Funciones y actividades que realizan los profesores-tutores en los centros escolares de infantil y primaria de la provincia de Castellón
Autor(es)
García Bacete, Francisco-Juan
García Castelar, Rosa
Villanueva Badenes, Lidón
Doménech Betoret, Fernando
Data
2003
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2003, 9: 113-126 ISSN: 1138-1663-
Resumo
[Resumen] Hemos utilizado una muestra representativa de 100 profesores de 38 centros escolares públicos de infantil y primaria de la provincia de Castellón. El profesorado identifica 20 funciones del tutor y 24 tipo de actividades tutoriales. Teóricamente, la tutoría es una tarea individual del tutor, centrada principalmente en el grupo de alumnos y en conocer y ayudar a los alumnos individualmente. En la práctica la tutoría es una labor de relaciones públicas. Existen discrepancias significativas entre las funciones del tutor que el profesorado considera básicas y las actividades que se realizan.
 
[Abstract] We have used a representative sample of 100 teachers in pre-school and primary public schools of Castellon. 20 tutorial functions and 24 sort of tutorial activities have been identified by teachers. In the theory, the tutorial action is a individual task, focused in pupils as a group, in knowing and helping the pupils individually. In the practice, the tutorial action is a task of public relations. Finally, there are significant divergences between the tutorial functions the teachers consider basic and the activities that are realised
 
Palabras chave
Tutor
Funciones del tutor
Actividades tutoriales
Tutor
Tutorial functions
Tutorial activities
 
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións