Show simple item record

dc.contributor.authorLópez Gómez, Santiago
dc.date.accessioned2010-01-26T12:48:39Z
dc.date.available2010-01-26T12:48:39Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1997, 1: 131-145 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6638
dc.description.abstract[Resumo] Neste traballo preséntase unha revisión xeral dos procedimentos para a avaliación da linguaxe a partir do estudo do comportamento comunicativo e desde as cuestións básicas que se desprenden do mesmo. Concretamente, se describen as probas de avaliación máis utilizadas no naso país, clasificándoas en relación ás dimensións ou habilidades lingüísticas que identifican e estudan. Se destacan, por outro lado, as limitacións que se desprenden da súa utilización, o mesmo que as principais ventaxas que subxacen ó seu uso, na exploración das competencias lingüísticas. Realízase, ademais, unha exposición das principais probas que perlniten realizar unha avaliación da linguaxe no contexto escolar. Por último, inclúese unha revisión das escalas de desenvolvimento, dentro dos procedimentos normativos para o estudio da linguaxe.
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleProcedimientos estandarizados para a avaliación da linguaxe: unha revisiónes_ES
dc.typejournal articlees_ES
dc.rights.accessRightsopen access


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record