Listar REV - RGPPE - Vol. 05, (2000) por data de publicación
Mostrando ítems 21-35 de 35
-
Lucha por la diversidad cultural y la igualdad política: análisis de contenido de una película
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumen] La finalidad de este trabajo es hacer ver a la gente que una película de dibujos animados no es tan inofensiva como se puede pensar a primera vista y que con un pequeño esfuerzo se puede mejorar la educación de ... -
Orientación e diversidade sociocultural
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Existe gran unanimidade na literatura psicopedagóxica na consideración da diversidade do alumnado (en capacidades, gustos, intereses, actitudes, aptitudes...) como unha consecuencia directa, en xeral, da historia ... -
Las nuevas tecnologías en la educación infantil y primaria
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumen] A comienzos del siglo XXI estamos metidos de lleno en 10 que se ha dado en denominar "la sociedad de la información", una sociedad caracterizada, entre otros rasgos, por la introducción generalizada de las Nuevas ... -
Psicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicos
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ... -
Artículo: diferencias de género en las técnicas de aprendizaje utilizadas por los alumnos universitarios
(Universidade da Coruña, 2000) -
Estructura dos intereses vocacionais dos adolescentes galegos consonte á tipoloxia de Holland
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] As intercorrelacións entre os tipos Holland na escala total, (obtidas a través dunha adaptación do Self-Directed Search -BE/98- a adolescentes galegos) nunha mostra de adolescentes galegos tenden á orde RIASEC e ... -
Estrategias de aprendizaje, género y rendimiento académico
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumen] Este trabajo estudia qué estrategias de aprendizaje son eficaces para obtener un buen rendimiento académico. Se utilizó el ACRA y las notas finales de curso en una muestra de 254 estudiantes desde 20 de la E.S.O. ... -
Necesidades educativas especiales
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumen] En este trabajo se aborda la temática de las necesidades educativas especiales desde una perspectiva global. Se ofrecen una serie de pautas desde los documentos legales para referir el concepto, aunque en la ... -
Recensiones
(Universidade da Coruña, 2000) -
Da teoria à prática: uma experiência na educação pré-escolar, no 1º ciclo e ensino à distância
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] o presente artigo, encontra-se elaborado da seguinte forma: • Numa primeira parte, este trabalho tenta dar a conhecer, ainda que de uma forma sintética, o número de alunos diplomados, em Portugal, com o Grau de ... -
Ócio e tempo livre: perspectivar o lazer para o desenvolvemento
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Embora todas as sociedades tenham conhecido um "tempo livre", nem sempre esse tempo foi encarado da mesma forma ou correspondeu ao que entendemos hoje por lazer, sobretudo nas sociedades industrializadas. A concepção ... -
O professor universitário e a tecnologia
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] o estudo analisa a construção e reconstrução da universidade nos tres megaparadigmas - o pré-moderno, moderno e pós-moderno - e ó papel do professor universitário nessas diferentes visoes de mundo. Aborda, sob o ... -
Propuesta de recursos técnicos y didácticos para la formación en espacios virtuales
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumen] Con este trabajo se pretende elaborar un modelo integrador de instrucción en espacios virtuales de aprendizaje y enseñanza. Su objetvo está centrado e la utilización de los recursos técnicos, didácticos/instruccionales ... -
Análisis de los cuestionarios de evaluación de la docencia del profesorado de diferentes universidades
(Universidade da Coruña, 2000) -
Como enfrentam os alunos universitários as suas tarefas académicas?: um enfoque sobre o ano escolar e a sua relação com o rendimento escolar
(Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] o modelo teórico SAL (students approaches to learning) sugere que as abordagens dos alunos a aprendizagem sao influenciadas pelas tarefas escolares concretas, mas também pela exigencia percebida do contexto escolar ...