Browsing REV - RGPPE - Vol. 01, (1997) by Title
Now showing items 1-20 of 62
-
A formación a distancia do profesorado na comunidade galega
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] A Dirección Xeral de Ordenación Educativa da Consellería de Educación na Comunidade Galega inicia, durante o curso académico 1995/96, a implantación dun proxecto para a formación a distancia do profesorado nos ... -
A formación permanente do profesorado en Galicia: a formación en centros
(Universidade da Coruña, 1997)[Resume] A Formación Permanente do Profesorado galego (entendida como apoio continuado ó proceso de desenvolvemento profesional dos docentes) ocupa un lugar central e de máxima actualidade non só para os políticos e ... -
A impulsividade/reflexividade: contributos para a validação de un construto e uma escala
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] Descreve-se um estudo empírico realizado junto de 45 crianças entre os 3 e os 5 anos de dois Jardins de Infancia da cidade de Braga, tendo em vista a recolha de novos elementos de validaçao de unha escala de ... -
A orientación en Galicia no ensino secundario: a praxe dos/as orientadoras
(Universidade da Coruña, 1997) -
A percepción dos/as fillos/as sobre o hábito lector paterno e materno
(Universidade da Coruña, 1997) -
A prática na construção da identidad profissional: estudo exploratório junto de educadores de infância
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] De acordo com Katz (1993) os educadores de infáncia podem percorrer 4 estádios no seu desenvolvimento profissional: sobrevivencia, consolida~ao, renova~ao e maturidade. A prática profissional parece ser o factor ... -
A psicologia da educaçao em Portugal: investigaçao, formaçao e prática
(Universidade da Coruña, 1997) -
Abuso sexual y su prevención
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumen] Con este artículo pretendo sacar a la luz una realidad que, por estar rodeada de múltipIes mitos y ser de difícil tratalniento, pudiera parecer de escasa relevancia, como es la del abuso sexual. Hago referencia ... -
Actividades de orientación y desarrollo profesional realizadas en la Universidade da Coruña
(Universidade da Coruña, 1997) -
Una aproximación a la historia del asesoramiento vocacional
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumen] Actualmente el Asesoramiento Vocacional representa un campo en continuo desarrollo dentro de la Psicología Vocacional. Así, el que los centros escolares cuenten con Departamentos de Orientación regidos por Asesores, ... -
As adaptacións curriculares individualizadas : proposta dun documento para a súa elaboración
(Universidade da Coruña, 1997) -
Atención a la diversidad en Alemania, Inglaterra y Dinamarca
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumen] Este trabajo tiene por objeto brindar un panorama general del Sistema Educativo Alemán, Inglés y Danés bajo las disposiciones vigentes en la actualidad en las políticas de gobierno respecto del servicio de la ... -
Avaliação das "abordagens à aprendizagem" dos alunos universitarios: resultados no questionário SPQ de Biggs
(Universidade da Coruña, 1997) -
Bases anatómicas de la lectura y alternativas metodológicas
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumen] A través de las técnicas de localización de funciones se ha podido observar en el cerebro del disléxico particularidades que lo distinguen del cerebro de los lectores nonnales. Las exploraciones postmortem, la ... -
Bateria de provas de raciocínio (BPR-5): dados da sua validação em populações escolares
(Universidade da Coruña, 1997) -
Bateria de provas de raciocínio (BPR-5): estudo de validação em contexto escolar
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] A Bateria de Provas de Raciocínio (BPR-S; Almeida & Primi, 1996) é formada por cinco provas, todas avaliando o raciocínio (opera<;ao comum) através de itens de conteúdo diverso (abstracto, verbal, numérico, espacial, ... -
Como se poden prever, contribuir e resolve-los conflictos que poden xurdir na aula
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] Na medida en que a convivencia interna na aula funcione, a relación profesor/a-alumno/a e alumnos/as-alumnos/as será mais positiva. O profesor/a, titor/a non só, debe de preocuparse por cuestións como a didáctica, ... -
Competencias de orientación vocacional no contexto da multiculturalidade
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] A actual libre circulación de persoas, capitais e bens da Unión Europeia ten facilitado-lo encontro/choque entre persoas de moitas culturas tomando cada vez mais necesaria a comprensión de novas formas de organización ... -
La conducta antisocial en el contexto familiar
(Universidade da Coruña, 1997)[Resumen] Se presenta un análisis de la problemática de la conducta antisocial en el ámbito familiar. En primer lugar, se analiza y expone el concepto, y otros términos afines como el trastorno de conducta o la delincuencia. ... -
Configuración de la educación para el tiempo libre de las personas adultas
(Universidade da Coruña, 1997)