Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados
Ver/Abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/5032Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicadosFecha
2007Cita bibliográfica
Ambientalmente sustentable 2007, 3: 57-67 ISSN: 1887-2417
Resumen
[Resumo] A aprendizaje significativa, os cambios de hábitos e comportamentos, os compromisos
e accións proambientais teñen máis posibilidades de ser viables e perdurar se as
persoas destinatarias son actores e non meros receptores. Neste artigo faise unha
reflexión sobre os procesos de participación na formación, apartir do desenvolvemento
no CEIDA de dúas actividades de intercambio de experiencias e de reflexión conxunta
sobre problemáticas sectorais actuais. [Abstract] Significative learning, changes in habits and behaviours, commitments and actions in
favour of the environment are more likely to be successful and lasting if the people at
which they are aimed are active participants, and not merely recipients. This essay
reflects on the processes of participating in training, based on two activities carried out
by CEIDA, which involved sharing experiences and reflecting together on the problems
that currently affect the different sectors.
Palabras clave
Participación
Diagnóstico participativo
Foros
Redes
Democracia
Educación ambiental
Participation
Participative diagnosis
Forums
Web
Democracy
Environmental education
Diagnóstico participativo
Foros
Redes
Democracia
Educación ambiental
Participation
Participative diagnosis
Forums
Web
Democracy
Environmental education
ISSN
1887-2417