Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 94
As bolboretas e o seu papel na educación ambiental: xardíns de bolboretas
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] As bolboretas diúrnas son un excelente grupo de bioindicadores que nos permite comprobar que se están a producir cambios nos ciclos biolóxicos das especies. Identificar e facer un seguimento de bolboretas diúrnas ...
Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados
(Universidade da Coruña, 2007)
[Resumo] A aprendizaje significativa, os cambios de hábitos e comportamentos, os compromisos
e accións proambientais teñen máis posibilidades de ser viables e perdurar se as
persoas destinatarias son actores e non meros ...
O terceiro espellismo da Educación Ambiental
(Universidade da Coruña, 2006)
O Xardín Botánico de Caracas
(Universidade da Coruña, 2008)
[Resumo] Os xardíns botánicos non poden entenderse só como coleccións de magníficos exemplares; teñen un importante papel social (educativo, de ocio e tamén estético),
ambiental (pulmón verde) e científico (investigación, ...
CEIDA: Un Centro de referencia para a Educación Ambiental en Galicia
(Universidade da Coruña, 2006)
A participación como proceso de aprendizaxe e coñecemento social
(Universidade da Coruña, 2006)
Achegas do movemento polo decrecemento no contexto da crise enerxética e do cambio climático
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] O crecemento continuado, sen límites e exponencial, é a formulación dominante no último
medio século nun planeta con límites, finito. Trátase dun proxecto de desenvolvemento
inxusto e imposible de estender a ...
Os efectos rebote e outros efectos secundarios dos programas para mitigar o cambio climático: unha mirada desde a educación e a comunicación
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A adopción de fórmulas orientadas a reducir o consumo de enerxía ou as emisións de
gases de efecto invernadoiro (GEI) abre novas oportunidades para os comportamentos
emisores ou engade novos atractivos aos xa ...
Sete pasos para a danza da pedagoxía ambiental
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A pedagoxía ambiental como concepto pode levarnos a multitude de aproximacións. As
súas expresións son tan numerosas como o foron as experiencias educativas ambientais
levadas a cabo nos trinta e catro anos ...
Outra lectura da historia da educación ambiental e algún apuntamento sobre a crise do presente
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A finalidade deste artigo é “deconstruír” a traxectoria da educación ambiental (EA) para
intentar ir alén da visión histórica lineal, descontextualizada, sen suxeitos e sen conflitos,
que predomina na literatura ...