Browsing Investigación (FCOM) by Title
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Viajar entre lo virtual y lo real: turismo, marketing digital, tecnología y comunicación
(Mediaxxi-Formalpress, 2021) -
Violencia de género en período de pandemia de coronavirus en los países del G-20: campañas publicitarias en redes sociales
(Universidad Complutense de Madrid, Departamento de Historia de la Comunicación Social, 2022)[Resumen]: La pandemia provocada por el SARS-CoV-2 evidenció un incremento de los casos de violencia de género durante el confinamiento domiciliario y aislamiento social. El artículo aborda el estudio de las campañas ... -
Virus on the screen: consumption habits of the television audience in Spain and Italy (2019-2022)
(Universidad de Alicante, Departamento de Comunicación y Psicología Social, 2023)[Abstract]: The effects of the pandemic affect multiple areas of our lives, including those related to the media. In the television field, the pandemic came at a time of great transformation in the sector. After more than ... -
What Is WhatsApp for? Developing Transmedia Skills and Informal Learning Strategies Through the Use of WhatsApp: A Case Study With Teenagers From Spain
(SAGE, 2020-07-27)[Abstract] Smartphones and WhatsApp are, respectively, the medium and application that Spanish teenagers most want. However, research into the use of WhatsApp is still quantitatively and qualitatively limited. In addition, ...