Show simple item record

dc.contributor.advisorClark, David
dc.contributor.authorCarnota-Aguión, Cristina
dc.date.accessioned2024-10-21T17:55:41Z
dc.date.available2024-10-21T17:55:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/39715
dc.description.abstract[Abstract] The aim of this Ph. Dissertation is to analyze marriage dynamics within African- American society. For this, the focus will be on Zora Neale Hurston’s and Alice Walker’s novels; Their Eyes Were Watching God and The Color Purple. Moreover, Black Feminist thought is going to be object of study to provide a proper contextualization, along with the literary paths and activism of both Alice Walker and Zora Neale Hurston’. It is my primary focus to analyze both female protagonists Janie Mae Crawford and Celie and to consider how their marriages have shaped their growth as independent women within a patriarchal society which prioritizes men. In the same sense, I will delve into how these women interact with both female and male characters. While women come together to support each other in their journey towards individuality, men rely on violence and oppression to exert power. Both novels portray the silencing of black women through several layers of oppression. Both emotionally and physically they have endured violence and abuse while at the same time they have been regarded as objects for men to harm. Throughout these novels, both protagonists have attained individuality with the help of sisterhood and resilience.es_ES
dc.description.abstract[Resumen]El objetivo de esta tesis de doctorado es analizar la dinámica del matrimonio dentro de la sociedad afro-americana. Para ello, el foco se centrará en las novelas de Zora Neale Hurston y Alice Walker; “Their Eyes Were Watching God” y “The Color Purple”. Así mimo, la crítica feminista negra será importante y proporcionará contextualización adecuada al tema, así como lo es la trayectoria literaria y activista de tanto de Alice Walker como de Zora Neale Hurston. El objeto de estudio son las dos protagonistas femeninas, Janie Mae Crawford y Celie, y analizar sus matrimonios para ver cómo han influenciado en su cremiento personal hacia alcanzar la independencia en una sociedad patriarcal que prioriza a los hombres. De tal modo, profundizaré en cómo estas mujeres interactúan con personajes tanto femeninos como masculinos. Mientras que las mujeres se unen y apoyan entre sí, los hombres recurren a la violencia y la opresión para ejercer poder. Ambas novelas muestran el silencio de las mujeres negras a varios niveles opresivos. Tanto emocionalmente como físicamente, han sufrido violencia y abuso al mismo tiempo que son vistas como objetos a lo que los hombres hacen daño. A lo largo de estas novelas, ambas protagonistas han alcanzado la individualidad con la ayuda de la hermandad y la resiliencia.es_ES
dc.description.abstract[Resumo] O obxectivo desta tese de doutoramento é analizar a dinámica do matrimonio dentro da sociedade afro-americana. Para iso, o foco centrarase nas novelas de Zora Neale Hurston e Alice Walker; "Their Eyes Were Watching God" e "The Color Purple". Do mesmo xeito, a crítica feminista negra será importante e proporcionará contextualización axeitada ao tema, así como o é a traxectoria literaria e activista tanto de Alice Walker como de Zora Neale Hurston. O obxecto de estudo son as dúas protagonistas femininas, Janie Mae Crawford e Celie, e analizar os seus matrimonios para ver como influenciaron no seu crecemento persoal para alcanzar a independencia nunha sociedade patriarcal que prioriza aos homes. Desa maneira, profundarei en como estas mulleres interactúan con personaxes tanto femininos como masculinos. Mentras as mulleres se unen e apoian entre si, os homes recorren á violencia e á opresión para exercer poder. Ambas novelas mostran o silencio das mulleres negras a varios niveis de opresión. Tanto emocionalmente como físicamente, sufriron violencia e abuso ao mesmo tempo que son vistas como obxectos aos que os homes fan dano. Ao longo destas novelas, ambas protagonistas alcanzaron a individualidade coa axuda da irmandade e da resiliencia.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido desta tese a través de Internet, así como a súa reprodución, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En ningún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estes dereitos afectan tanto ó resumo da tese como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de esta tesis a través de Internet, así como su reproducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen de la tesis como a su contenidoes_ES
dc.subjectMatrimonioes_ES
dc.subjectViolenciaes_ES
dc.subjectSociedad patriarcales_ES
dc.subjectResilienciaes_ES
dc.subjectFraternidades_ES
dc.subjectMarriagees_ES
dc.subjectSisterhoodes_ES
dc.subjectPatriarchal societyes_ES
dc.subjectSociedad afro-americanaes_ES
dc.subjectAfrican-American societyes_ES
dc.subjectIrmandadees_ES
dc.subjectIndividualidadees_ES
dc.titleBattered Women No More : The Power of Resilience and Sisterhood in Their Eyes Were Watching God and The Color Purplees_ES
dc.typedoctoral thesises_ES
dc.rights.accessRightsopen accesses_ES
UDC.coleccionTeseses_ES
UDC.titulacionPrograma Oficial de Doutoramento en Estudos Ingleses Avanzados: Lingüística, Literatura e Culturaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record