Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorFernández-Blanco, Enrique
dc.contributor.authorFernández-Lozano, Carlos
dc.contributor.authorRivero, Daniel
dc.date.accessioned2023-05-05T15:56:40Z
dc.date.available2023-05-05T15:56:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationFernandez-Blanco, Enrique; Fernandez-Lozano, Carlos; Rivero, Daniel (2022): A influencia de facer os criterios de avaliación públicos en materias vinculadas ao Grao de Enxeñaría en Informática. En García Naya, J.A. (ed.) (2022). Contextos universitarios transformadores: a innovación como eixo vertebrador da docencia. VI Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 49-62). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.000016.049 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.000016es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/33024
dc.descriptionColección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 7es_ES
dc.description.abstract[Resumo] Unha das queixas máis frecuentemente realizadas polos estudantes ao longo dos anos sempre está referida coa avaliación dos traballos e prácticas. O método de corrección e puntuación percíbese habitualmente por parte destes como pouco claro ou inexistente ata a entrega. Por isto último, este traballo trata de explorar as diferentes alternativas dispoñibles dentro da ferramenta de teleformación da Universidade da Coruña, na procura de corrixir esta percepción. Para levalo a cabo, centrouse a atención en dúas materias do cuarto curso do Grao en Enxeñaría en Informática, que son cursadas polos estudantes en cuatrimestres consecutivos e polo que facilita a implantación dunha comparativa dentro dos mesmos grupos sen entorpecer o desenvolvemento normal das materias. A avaliación realizouse dende dous puntos de vista, a primeira, a percepción dos estudantes reflectida nas enquisas do curso dentro do programa de avaliación da calidade da universidade. Polo outro lado, o rendemento puramente académico sobre á cualificación académica media. Os resultados demostran entre os esquemas propostos para a cualificación, a rúbrica pública é a que produce os mellores resultados académicos ao longo do tempo, mentres que as guías de corrección son as mellores percibidas polos estudantes.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Year after year, one recurrent complaint made by the students is always related to the grading of assignments and practical exercises. They usually perceive the correction and marking method as unclear or non-existent until the submission. For this last reason, this work explores the different alternatives available within the e-learning tool of the University of A Coruña, to correct this perception. To carry it out, we focused on two subjects in the fourth year of the Degree in Computer Science, which are taken by students in consecutive four-month terms, thereby, simplifying the implementation of a comparative study within the same groups without interfering with the normal development of the subjects. The evaluation was carried out from two points of view, firstly, the perception of the students reflected in the course surveys within the university's quality evaluation program. Secondly, the purely academic performance on the average of the academic qualifications. The results show that among the proposed qualification schemes, the public rubric is the one that produces the best academic results over time, while the correction guides are the best perceived by students.es_ES
dc.description.urihttp://hdl.handle.net/2183/32493
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherCentro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.000016.049es_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.es*
dc.subjectCriterio de Avaliaciónes_ES
dc.subjectRúbricaes_ES
dc.subjectPercepción do estudantadoes_ES
dc.subjectRendemento académicoes_ES
dc.subjectGrading criteriaes_ES
dc.subjectRubrices_ES
dc.subjectStudents perceptiones_ES
dc.subjectAcademic performancees_ES
dc.titleA influencia de facer os criterios de avaliación públicos en materias vinculadas ao Grao de Enxeñaría en Informáticaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage49es_ES
UDC.endPage62es_ES
UDC.conferenceTitleXornadas de Innovación Docente (6ª. 2022. A Coruña)
UDC.inbookTitleContextos universitarios transformadores: a innovación como eixo vertebrador da docencia


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem