A educación financeira: análise teórica e experiencia práctica a través dun proxecto aprendizaxe-servizo

View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/32192Collections
Metadata
Show full item recordTitle
A educación financeira: análise teórica e experiencia práctica a través dun proxecto aprendizaxe-servizoDate
2022Keywords
Educación financieira
Educación secundaria obrigatoria
Bacharelato
Educación financiera
Educación Secundaria Obligatoria
Bachillerato
Educación secundaria obrigatoria
Bacharelato
Educación financiera
Educación Secundaria Obligatoria
Bachillerato
Description
Banco de experiencias de Aprendizaxe Servizo. Convocatoria 2021/2022
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Módulo 3. Experiencias en diferentes etapas educativas: Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria
Digón-Regueiro, Patricia; Naya Riveiro, María Cristina; Méndez-García, Rosa-María (2024)[Resumen] Este curso pretende dar a coñecer o que implica incorporar o enfoque da educación para a cidadania global na escola e no currículum. Tendo en conta a aposta da LOMLOE (2020) por unha educación comprometida cos ... -
Módulo 2. A introdución da Educación para a cidadania global na escola.
Méndez-García, Rosa-María; Naya Riveiro, María Cristina; Digón-Regueiro, Patricia (2024)[Resumo] Este curso pretende dar a coñecer o que implica incorporar o enfoque da educación para a cidadania global na escola e no currículum. Tendo en conta a aposta da LOMLOE (2020) por unha educación comprometida cos ... -
Educación para a cidadanía global na escola: unha mirada desde a práctica. Guía de aprendizaxe
Digón-Regueiro, Patricia; Méndez-García, Rosa-María; Naya Riveiro, María Cristina; Lampón Gude, Ana (2024)[Resumo] Este curso pretende dar a coñecer o que implica incorporar o enfoque da educación para a cidadania global na escola e no currículum. Tendo en conta a aposta da LOMLOE (2020) por unha educación comprometida cos ...