Show simple item record

dc.contributor.authorFernández-Basanta, Sara
dc.contributor.authorCoronado, Carmen
dc.date.accessioned2021-11-15T08:51:47Z
dc.date.available2021-11-15T08:51:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationFernández Basanta, Sara; Coronado Carvajal, Carmen (2021): Enfermaría Comunitaria I durante a pandemia COVID-19. En García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 169-180). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.169 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180es_ES
dc.identifier.isbn978-84-9749-818-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/28882
dc.description.abstract[Resumo] No curso académico 2019-20 a materia Enfermaría Comunitaria I estaba programada para desenvolverse en tres talleres de docencia interactiva en grupos de 20 estudantes. Sen embargo, a pandemia do COVID-19 obrigou a transformar esta docencia a non presencialidade. Durante os seminarios o alumnado realizou lecturas relacionadas coa temática do seminario, e dinámicas de debate de grupo posterior en grupos pequenos, utilizado a ferramenta TEAMS. Ademais, foron utilizados dous cuestionarios de carácter voluntario para a avaliación do impacto da aprendizaxe. Estes cuestionarios foron cubertos polo estudiantado no inicio e o final da proposta educativa. A incorporación do coidado na diversidade funcional nos contidos da materia proporcionou os/as estudantes ferramentas de reflexión sobre este concepto, a súa relación coa enfermaría e os coidados, e a súa futura práctica profesional. Os contidos e actividades deseñadas permitíronlles ampliar os seus coñecementos e ser conscientes que as desigualdades están presentes na súa contorna, así como integrar unha perspectiva holística, plural e transcultural no seu futuro traballo co individuo, familia e comunidade.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Community Nursing I was scheduled to develop in three interactive teaching workshops in groups of 20 students in the academic year 2019-20. However, the COVID-19 pandemic forced this teaching to be transformed into non-attendance. During the seminars the students made readings related to the topic of the seminar, and dynamics of group discussion, using TEAMS. In addition, two voluntary questionnaires were used to assess the impact of learning. These questionnaires were completed by the students at the beginning and end of the educational proposal. The incorporation of care in functional diversity in the contents of the subject has provided students with tools for reflection on this concept, its relationship with nursing and care, and their future professional practice. The contents and activities designed allowed them to expand their knowledge and be aware that inequalities are present in their environment, as well as integrate a holistic, plural and cross-cultural perspective in their future contact with the individual, family and community.es_ES
dc.description.urihttp://hdl.handle.net/2183/28796
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.169es_ES
dc.rightsAtribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.gl*
dc.subjectDesigualdade funcionales_ES
dc.subjectDocencia telemáticaes_ES
dc.subjectEnfermaría comunitariaes_ES
dc.subjectFunctional inequalityes_ES
dc.subjectVirtual-teachinges_ES
dc.subjectCommunity nursinges_ES
dc.titleEnfermaría Comunitaria I durante a pandemia COVID-19es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage169es_ES
UDC.endPage180es_ES
dc.identifier.doi10.17979/spudc.9788497498180.169
UDC.conferenceTitleXornadas de Innovación Docente (5º. 2021. A Coruña)es_ES
UDC.inbookTitleContextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record