Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (5ª. 2021. A Coruña)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Congresos e cursos UDC
  • Xornadas de Innovación Docente
  • Xornadas de Innovación Docente (5ª. 2021. A Coruña)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Desarrollo de un programa de ejercicio terapéutico colaborativo, con perspectiva de género, en el grado de Fisioterapia

Thumbnail
Ver/abrir
Naia_Zeltia_2021_Desarrollo_programa_de_ejercicio_terapeutico_colaborativo_con_perspectiva_de_genero_grado_de_Fisioterapia.pdf (132.7Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/28868
Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
Coleccións
  • Xornadas de Innovación Docente (5ª. 2021. A Coruña) [36]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Desarrollo de un programa de ejercicio terapéutico colaborativo, con perspectiva de género, en el grado de Fisioterapia
Autor(es)
Naia, Zeltia
Bello, Olalla
Carballo-Costa, Lidia
Data
2021
Cita bibliográfica
Naia Entonado, Zeltia; Bello Rodríguez, Olalla; Carballo Costa, Lidia (2021): Desarrollo de un programa de ejercicio terapéutico colaborativo, con perspectiva de género, en el grado de Fisioterapia. En García Naya, J.A. (ed.) (2021). Contextos universitarios transformadores: a nova normalidade académica. Leccións aprendidas e retos de futuro. V Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 261-265). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.261 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180
Resumo
[Resumo] El movimiento, como agente físico aplicado con un fin terapéutico, es la base de la Cinesiterapia. Se constituye como un pilar fundamental dentro del curriculum del grado de Fisioterapia. Dentro de la asignatura “Cinesiterapia: bases del ejercicio terapéutico”, se enseña al alumnado a realizar programas de ejercicio terapéutico basados en la evidencia científica disponible, de forma grupal e individual. Con el objetivo de motivar al alumnado, y trabajar una perspectiva de género, se propone como actividad el diseño de programas de ejercicio terapéutico de forma grupal y colaborativa. El objetivo de esta experiencia es diseñar por grupos un programa de ejercicio terapéutico y favorecer un proceso de reflexión sobre las diferencias de género en la respuesta cardiovascular. Esta dinámica mejora la motivación de los estudiantes y su participación en el proceso de aprendizaje.
 
[Abstract] Movement, as a physical agent applied with a therapeutic goal, is the basis of Kinesiotherapy. It is a fundamental pillar of the curriculum of Physiotherapy degree program. Within the subject “Kinesiotherapy: basis of therapeutic exercise”, the students learn how to design programs of therapeutic exercise based on the available scientific evidence. The design of therapeutic exercise programs is proposed, in order to motivate the students, and working on a gender perspective. It´s stablished as a grupal and collaborative activity. The outcome of this experience is designing in groups a therapeutic exercise program and a reflexion proccess about gender differences in the cardiovascular response. This dynamic implies the reflexion about the different cardiovascular responses and adaptations of women to exercise, and also how to desing justified activities for them. This activity improves motivation and participation of the students.
 
Palabras chave
Fisioterapia
Ejercicio terapéutico
Kinesiterapia
Resistencia
Mujeres
Physical therapy
Physical therapy modalities
Exercise therapy
Kinesitherapy
Women
 
Versión do editor
https://doi.org/10.17979/spudc.9788497498180.261
Dereitos
Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
ISBN
978-84-9749-818-0
Recurso relacionado
http://hdl.handle.net/2183/28796

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións