Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Estratexias educativas e procedementos de avaliación na universidade
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumo] A implementación de novas metodoloxías docentes nas aulas está deseñada para facilitar, apoiar e/ou mellorar a aprendizaxe pero é importante concretar en qué medida os estudantes universitarios consideran valiosas ...
Design Thinking: experiencia en graos STEAM
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumo] Crear experiencias de aprendizaxe a través de proxectos na aula nas que os alumnos aprendan en equipo a resolver problemas complexos e desenvolvan o pensamento creativo e crítico, resulta un desafío. Design Thinking ...
Unha experiencia de adaptación metodolóxica á docencia virtual e as súas implicacións no seguimento por parte do alumnado
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumo] Neste traballo expóñense os cambios metodolóxicos, incluíndo os relativos á avaliación e ás titorías levados a cabo na materia Educación Matemática 1, de 1º do grao en Educación Primaria para adaptar a docencia á ...
Análise dos resultados obtidos nos procesos de avaliación da materia de Fisioloxía Humana durante a COVID-19
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)
[Resumo] Neste traballo presentamos unha análise dos resultados obtidos nos exames finais da materia de Fisioloxía Humana durante a COVID-19, materia impartida no grao de podoloxía da UDC. Estes resultados comparáronse cos ...