MITCA: método de implementación de tarefas para a casa
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/27393
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Collections
- MITCA [3]
Metadata
Show full item recordTitle
MITCA: método de implementación de tarefas para a casaDate
2020Citation
Valle Arias, Antonio; Rodríguez Martínez, Susana (eds.) (2020). MITCA: método de implementación de tarefas para a casa. Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións. ISBN: 978-84-9749-799-2. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497992
Abstract
[Resumo] O MITCA (Método de Implementación de Tarefas para a Casa) nace co propósito de converter os deberes escolares nun recurso educativo capaz de mellorar a autorregulación da aprendizaxe e o compromiso escolar dos estudantes. Concretamente, este método tenta que as tarefas para a casa cumpran cinco condicións:
• DIVERSAS. Ademais de tarefas pos-tema e tarefas pre-tema, prescríbense proporcións similares de tarefas de repaso, organización e elaboración.
• CONCRETAS. As tarefas descríbense polo traballo mental que implican e o contido que abordan.
• VALIOSAS. O/a docente transmite a utilidade, interese, importancia e/ou aplicabilidade das tarefas que prescribe para a casa.
• SEMANAIS. As tarefas prescríbense semanalmente e o alumnado establece as franxas horarias para realizalas.
• CORRIXIDAS. As tarefas corríxense todas semanalmente, na aula ou individualmente, diferenciando puntos débiles, mais tamén os puntos fortes.
Keywords
Estudio na casa
Método de aprendizaxe
Método de aprendizaxe
Editor version
Rights
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
ISBN
978-84-9749-799-2