Incorporated: plan de comunicación
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/26089Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Incorporated: plan de comunicaciónAutor(es)
Director(es)
Costa Sánchez, CarmenData
2020Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónDescrición
Traballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2019/2020Resumo
[Resumen] El trabajo de cualificación final presentado es el plan de comunicación para acompañar el lanzamiento del videojuego Incorporated. Este juego nació con la idea de mejorar un videojuego existente llamado Megamagnate, incorporando nuevas opciones y posibilidades de juego, además de mejorar su diseño.
Palabras chave
Videojuegos
Marketing
Redes sociales
Comunicación en la empresa
Comunicación organizacional
Marketing
Redes sociales
Comunicación en la empresa
Comunicación organizacional
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido