Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorGuerra, Beatriz M.
dc.contributor.authorGutiérrez, David
dc.contributor.authorMolina, María José
dc.contributor.authorCalvo, Sonia
dc.date.accessioned2020-07-01T11:45:22Z
dc.date.available2020-07-01T11:45:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationGuerra, B. M., Gutiérrez, D., Molina, M. J., & Calvo, S. (2020). #EA26: unha experiencia de ciberactivismo pola Educación Ambiental. AmbientalMENTEsustentable, 27(1), 147-161. https://doi.org/10.17979/ams.2020.27.1.6619es_ES
dc.identifier.issn1887-2417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/25852
dc.description.abstract[Resumo] #EA26 é un movemento ciberactivista pola Educación Ambiental que naceu nas redes sociais para, desde elas, darlle visibilidade e crear redes para a acción ecosocial según os principios do Libro Branco da Educación Ambiental de España. Desde o ano 2014, #EA26 ten desenvolvido debates, entrevistas, campañas e ciberaccións no espazo dixital. E, dun xeito complementario, tamén ten participado en accións presenciais, organizando dous encontros estatais de educadoras e educadores ambientais e participando en eventos internacionais como a COP26. As chaves do movemento son a horizontalidade, a participación, ea colaboración voluntaria dos seus membros e a axilidade en dar resposta ás iniciativas e oportunidades de acción. As aportacións á Educación Ambiental foron reflectidas na visibilidade do sector, ao despertar o sentido de pertenza, ao ser referentes e á xeración de impacto. #EA26 define as accións de Educación Ambiental como microaccións políticas imprescindibles para promover o necesario cambio ecosocial ante a inminente crise global á que se enfrenta o planeta.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] #EA26 is a cyber-activist movement for environmental education that emerged in social networks to, from them, give it visibility and create networks for ecosocial action according to the principles of the White Paper on Environmental Education. Since 2014, #EA26 has developed debates, interviews, campaigns and cyber interactions in the digital space. And, in a complementary way, it has also participated in face-to-face actions organizing two state meetings of environmental educators and has participated in international events such as COP26. The keys to the movement are horizontality, participation, the voluntary collaboration of its members and agility in responding to initiatives and opportunities for action. The contributions to Environmental Education have been reflected in the visibility of the sector, awakening the sense of belonging, being a benchmark and generating impact. #EA26 manifests the actions of Environmental Education as essential political micro-actions to promote the necessary eco-social change in the face of the imminent global crisis that the planet is facing.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Servizo de Publicaciónses_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/ams.2020.27.1.6619es_ES
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectEducación ambientales_ES
dc.subjectCiberactivismoes_ES
dc.subjectMovemento sociales_ES
dc.subjectCrise globales_ES
dc.subjectEmerxencia climáticaes_ES
dc.subjectEnvironmental educationes_ES
dc.subjectCyberactivismes_ES
dc.subjectSocial movementes_ES
dc.subjectGlobal crisises_ES
dc.subjectClimatic emergencyes_ES
dc.title#EA26: unha experiencia de ciberactivismo pola educación ambientales_ES
dc.title.alternative#EA26: an cyberactivism experience for environmental educationes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.journalTitleAmbientalMente Sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambientales_ES
UDC.volume27es_ES
UDC.issue1es_ES
UDC.startPage147es_ES
UDC.endPage161es_ES


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem