Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Francisco Campos Freire (coord.), Xosé López García (coord.), José Rúas Araújo (coord.), Valentín A. Martínez Fernández (coord.) (2017): Media and metamedia management, Switzerland : Springer International Publishing, 515 p. [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2016)
[Resumen] É recensión de:
Media and metamedia management
Francisco Campos Freire (coord.), Xosé López García (coord.), José Rúas Araújo (coord.), Valentín A. Martínez Fernández (coord.)
Switzerland : ...
Zoltners, A. Sinha, P. Lorimer, S. (2016). Insights for Sales Force Success: Practical Ideas for Winning in Today's Sales Environment. ZS Associates, Inc. [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2017)
[Resumen] é recensión de: Insights for sales force success: Practical ideas for winning in today's sales environment, Andris Zoltners, Prabha K Sinha, Sally E Lorimer, United States : ZS Associates, 2016
Cómo hacer un plan estratégico de comunicación. Vol. II: Públicos y stakeholders [Reseña]
(Universidade da Coruña, 2018)
[Resumen] Reseña de libro: Cómo hacer un plan estratégico de comunicación. Vol. II: Públicos y stakeholders. Andréa Oliveira.Barcelona : Editorial UOC, 2017
Reseña del libro: Neurocomunicazione: applicazioni delle scoperte euroscientifiche alle scienze e all’industria della comunicazione
(Universidade da Coruña, 2014)
[Resumen]: Es reseña del libro Neurocomunicazione: applicazioni delle scoperte euroscientifiche alle scienze e all’industria della comunicazione, Jesús Timoteo Álvarez (coord.), Roma : ARACNE editrice , 2014