Mostrar o rexistro simple do ítem
Análise dunha experiencia APS na Facultade de Ciencias
dc.contributor.author | Pimentel Pereira, Manuel | |
dc.contributor.author | Sahuquillo, Elvira | |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T11:29:34Z | |
dc.date.available | 2019-04-24T11:29:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Pimentel Pereira, Manuel; Sahuquillo Balbuena, Elvira (2018). Análise dunha experiencia APS na Facultade de Ciencias. Póster presentado en: II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 415-417). En: E. de la Torre Fernández, (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/22738 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Para provocar un cambio no xeito que ten o alumnado de aproximarse aos contidos da materia Fanerogamia, troncal do 3º do Grao en Bioloxía, considerada excesivamente teórica e de pouco interese na sociedade actual, planteouse no curso 2016-2017 aplicar a metodoloxía APS (Bringle & Hatcher, 1996; Astin et al. 2000). A proposta consistiu en contactar con dúas ONG ambientalistas as cales plantexaron unha serie de proxectos que foron consensuados cos profesores da materia. Así mesmo, explicouse ós alumnos a posibilidade de participar nesta metodoloxía e pedíronse voluntarios. Esta actividade sería paralela a outros traballos de investigación teórica que realizan o resto dos estudantes mais coa mesma carga de créditos e peso na cualificación final. Os estudantes escolleron o proxecto no que desexaban traballar e realizárono en grupos. Representantes das ONG explicaron a cada grupo de alumnos o seu proxecto, para que os estudantes percibisen a problemática social que había detrás do traballo que se lles pedía, a importancia de aplicar os coñecementos adquiridos con rigor e a responsabilidade que asumían á hora de desenvolver o proxecto. Por outra banda, os estudantes terían que organizar o traballo en grupo e, finalmente, presentar os resultados aos membros das ONG. Para avaliar o proxecto APS deseñáronse enquisas como un cuestionario con escala tipo Likert e unha rúbrica para os profesores (Campo 2015). Como resultado, é salientable a gran aceptación e a melloría na percepción da materia por parte dos estudantes, aumentando a súa comprensión e interese polos contidos. Entre os problemas o volume de traballo e a organización temporal. Por parte das ONG perciben a necesidade de implicarse máis no desenvolvemento dos traballos e clarificar mellor o proceso de avaliación. No profesorado, os problemas xurdiron pola escasa flexibilidade das guías docentes e o volume de traballo xerado | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Cufie | es_ES |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/ | * |
dc.subject | Aprendizaxe-servizo | es_ES |
dc.subject | Innovación | es_ES |
dc.subject | Competencias | es_ES |
dc.subject | Proxectos | es_ES |
dc.title | Análise dunha experiencia APS na Facultade de Ciencias | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.startPage | 415 | es_ES |
UDC.endPage | 417 | es_ES |