dc.contributor.author | Lorenzo-Modia, María Jesús | |
dc.contributor.author | Barros-Grela, Eduardo | |
dc.date.accessioned | 2019-04-24T08:35:08Z | |
dc.date.available | 2019-04-24T08:35:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Lorenzo Modia, María Jesús; Barros Grela, Eduardo (2019): Grupo de Innovación Educativa nos Estudos Ingleses e Irlandeses. Póster presentado en: III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 541-543). En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/22727 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Tanto a área das Humanidades como especificamente os Estudos Ingleses atópanse nun
importante momento de transición durante o primeiro cuarto do século XXI. A situación
xeopolítica actual, dominada polas tensións entre a globalización e as sensibilidades locais,
invita a repensar as relacións dos individuos e das comunidades coa cultura e coas letras e,
por este motivo, é importante xerar coñecemento que se adecúe ás necesidades do alumnado
que estará exposto a este panorama social.
Neste sentido, dende os Estudos Ingleses da Facultade de Filoloxía e os Estudos Irlandeses do
Instituto Universitario de Estudos Irlandeses, estanse a facer esforzos por achegar ao noso
alumando e á comunidade local e global o coñecemento cultural e académico que manexamos
nas nosas actividades universitarias, e estanse a desenvolver iniciativas para dinamizar estes
clusters informativos. Unha destas propostas educativas consiste no desenvolvemento dunha rede informativa sobre os recursos de investigación no ámbito dos Estudos Irlandeses. O grupo de investigación de Estudos Irlandeses está a crear unha páxina de contidos web que pretende ser pioneira no ámbito estatal, e que recollerá ferramentas de investigación relacionadas coa lingua, a literatura, a cultura, o cine e as artes do ámbito irlandés. O póster que se propón para as III Xornadas de Innovación Docente na UDC recolle os obxectivos, a metodoloxía, os potenciais resultados e as conclusións das diferentes ramas de noso grupo de innovación docente | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña, Cufie | es_ES |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ | * |
dc.subject | Estudos ingleses | es_ES |
dc.subject | Estudos irlandeses | es_ES |
dc.subject | Contidos web | es_ES |
dc.title | Grupo de Innovación Educativa nos Estudos Ingleses e Irlandeses | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
UDC.startPage | 545 | es_ES |
UDC.endPage | 547 | es_ES |