Estudo de idoneidade de diferentes linguaxes de programación na aprendizaxe en Programación do Grao de Enxeñaría Informática
View/ Open
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/22702
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Collections
Metadata
Show full item recordTitle
Estudo de idoneidade de diferentes linguaxes de programación na aprendizaxe en Programación do Grao de Enxeñaría InformáticaDate
2019Citation
Castro Martínez, Alfonso; Arcay Varela, Bernardino; Bóveda Álvarez, María del Carmen (2019): Estudo de idoneidade de diferentes linguaxes de programación na aprendizaxe en Programación do Grao de Enxeñaría Informática. Póster presentado en III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. (pág. 481-482).En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121
Abstract
[Resumo] A materia de Programación forma parte do módulo de formación básica do Grao en
Informática, o obxectivo desta materia é ensinar ao alumno a crear modelos computacionais
de problemas do mundo real, a realización desta labor faise empregando unha linguaxe de
programación.
A linguaxe de programación empregada na materia para ensinar os alumnos é un elemento
fundamental e crítico, xa que dependendo das súas características vai ser máis doado ou
complicado acadar as competencias para o alumno: detección de erros, escritura dos
programas, entorno de desenvolvemento (IDE), ... Unha mostra disto é que se emprega a
mesma linguaxe desde a creación da Facultade de Informática (FIC).
Está non é un tarefa trivial debido a que non tódalas linguaxes están deseñadas seguindo o
mesmo paradigma de programación, algunhas son case experimentais mentres outras son de
uso case exclusivamente comercial, hai linguaxes que non teñen compilador “propio”, ...
Neste traballo se presentan o resultado da análise de diferentes linguaxes que compren coas características necesarias, como se indicou anteriormente, para o seu uso na docencia da materia, valorando a súa idoneidade nas características máis importantes desde un punto de vista docente. As linguaxes que observouse que as cumprían foron: C/C++, C#, Python,
Java, Ada, Go, Dart, Pascal, Fortran, Haskell, Scala, Nim, D e Kotlin.
Keywords
Linguaxes de programación
Docencia en grao
Recursos tecnolóxicos na aprendizaxe
Melloras docentes
Docencia en grao
Recursos tecnolóxicos na aprendizaxe
Melloras docentes
Rights
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España