Show simple item record

dc.contributor.authorMovilla Fernández, María Jesús
dc.contributor.authorRodríguez Maseda, Emma
dc.contributor.authorFreijomil Vázquez, Carla
dc.contributor.authorFernández-Basanta, Sara
dc.date.accessioned2019-04-01T06:34:59Z
dc.date.available2019-04-01T06:34:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationMovilla-Fernández, M.J.; Rodríguez-Maseda, E.; Freijomil-Vázquez, C.; Fernández-Basanta, S. (2019): A pedagoxía narrativa como elemento de avaliación da aprendizaxe clínica no grao de Enfermaría. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 255-268). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.255es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/22437
dc.description.abstract[Resumo] Na materia de Practicum do Grao de Enfermería empregase a pedagoxía narrativa, que consiste en que os estudantes elaboran 3 entradas de un diario reflexivo sobre as experiencias de aprendizaxe no entorno clínico. Durante o curso 2017/2018, un grupo de profesoras de esta materia teñen o obxectivo de identificar elementos que os estudantes experimentan como relevantes nas súas entradas no diario reflexivo no relativo a súa aprendizaxe clínica no momento do Practicum. Empregouse unha análise cualitativa do discurso das tres entradas no diario reflexivo de 20 estudantes. As categorías de significado que emerxeron foron: “experiencias aprendizaxe negativas”, “experiencias aprendizaxe positivas” e “querer aprender versus aprender sen querer”. Concluímos que as narrativas das experiencias dos estudantes infórmanos sobre aspectos que condicionan a súa aprendizaxe, e que nos trasladamos a unha mellora do proceso de aprendizaxe e da avaliación, mediante a comparativa das competencias a adquirir e executar respecto as dificultades de aprendizaxe encontradases_ES
dc.description.abstract[Abstract] Narrative pedagogy is used in the subject of Practicum of Nursing Degree. Students write 3 entries of a reflective diary about the experiences of learning in clinical setting. During the year 2017/2018, a group of Practicum teachers had the aim of identifying elements that students experience as relevant in their reflective diary entries in relation to their clinical learning. A qualitative analysis of the speech of the entries in the reflective diary of 20 students was carried out. The categories that emerged were: "negative learning experiences", "positive learning experiences" and "wanting to learn versus learning without learning". We conclude that the narratives of the students' experiences inform about aspects that affect their learning. These results allow to improve the process of learning and evaluation, when comparing the competences to acquire and execute with respect to the learning difficulties encounteredes_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruña, Cufiees_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectEnfermeríaes_ES
dc.subjectEstudanteses_ES
dc.subjectAprendizaxe clínicoes_ES
dc.subjectPedagoxía narrativaes_ES
dc.subjectNursinges_ES
dc.subjectStudentses_ES
dc.subjectClinical learninges_ES
dc.subjectNarrative pedagogyes_ES
dc.titleA pedagoxía narrativa como elemento de avaliación da aprendizaxe clínica no grao de Enfermaríaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage255es_ES
UDC.endPage268es_ES
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.255


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record