Da Facultade de Economía e Empresa (UDC) á práctica profesional: o TFG baseado en ABPy como ponte académica-formativa experiencial”
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/22435
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Da Facultade de Economía e Empresa (UDC) á práctica profesional: o TFG baseado en ABPy como ponte académica-formativa experiencial”Data
2019Cita bibliográfica
De Llano Paz, F.; Martínez Fernández, P. (2019): Da Facultade de Economía e Empresa (UDC) á práctica profesional: o TFG baseado en ABP y como ponte académica-formativa “experiencial”. En De la Torre Fernández, E. (ed.) (2019). Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 199-212). DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497497121.199
Resumo
[Resumo] A proposta dun Traballo de Fin de Grao é unha responsabilidade para o docente que o oferta, por canto
neste deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos do Grao, xunto coas competencias e
habilidades adquiridas. Sen embargo a responsabilidade é compartida, xa que é a/o estudante quen
debe demostrar a súa capacitación en competencias propias do saber das disciplinas estudadas.
Neste contexto os autores propoñen o emprego da metodoloxía da “Aprendizaxe Baseada en Proxectos
(ABPy)” como a máis acaída para desenvolver o TFG titulado Análise de produtos bancarios dende unha
perspectiva financeira e ofertado na Facultade de Economía e Empresa (UDC) para un grupo máximo de
4 estudantes no curso 2017-18. O problema dinamizador é propio do mundo real e da práctica
profesional dun egresado do Grao en ADE/Economía: analizar o impacto que ten no custo para o cliente
dunha entidade financeira os cambios nas variables que afectan ao mesmo dentro do contexto da
transparencia das operacións e protección da clientela.
Os resultados acadados son moi satisfactorios tanto para o alumnado como para os docentes. A
metodoloxía é a acaída para este TFG, co que se ofrece unha entrada titorizada na práctica profesional
financeira. [Abstract] The proposal of a Final Degree Project is a responsibility for the teacher, because in this Project offered
the Degree's training content must be integrated and developed, together with the skills and abilities
acquired. Nevertheless the responsibility is shared, since it is the student who must demonstrate their
qualification in own competitions of the knowledge of subjects studied.
In this context, the authors propose the use of the methodology of "Project Based Learning (ABPy)" as
the most appropriate to develop the TFG entitled Analysis of banking products from a financial
perspective and offered at the Faculty of Economics and Business (UDC) for a maximum of 4 students
group during 2017-18 academic year. The dynamizing problem is based on one of the profesional
current practice of a graduate of the Degree in ADE / Economics: analyzing the impact of different
changes managed by a financial institution on the variables that affect the cost for the client within the
context of transparency of operations and customer protection
The results achieved are very satisfactory both for students and for teachers. The methodology is
appropriate for this TFG, which offers a tutored entry in professional financial practice.
Palabras chave
ABPy
TFG
Grao en Empresariais
Circular 8/1990 Banco de España
Circular 5/2012 Banco de España
PBL
FDP
Business Bachelor
TFG
Grao en Empresariais
Circular 8/1990 Banco de España
Circular 5/2012 Banco de España
PBL
FDP
Business Bachelor
Dereitos
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España