• Carta Universía Río 2014 

      Sin autor (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)
      [Resumo] O “III Encontro Internacional de Rectores” reflexionou sobre a universidade do século XXI á luz dos eixos estratéxicos da Axenda de Guadalajara Universia 2010 e das novas expectativas e tendencias universitarias, ...
    • Culturas visuais do cambio climático na prensa española: o caso do ABC 

      Punter Chiva, Ma Pilar (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)
      [Resumo] As investigacións demostraron fidedignamente que a prensa escrita é fonte de información fundamental naqueles temas relacionados co cambio climático para o público. A correcta comunicación do tema a través de ...
    • Educación ambiental na Amazonía: das representacións sociais ás prácticas pedagóxicas cotiás 

      Rodrigues de Andrade, Francisca Marli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)
      [Resumo] Históricamente, o contexto amazónico, con as súas memorias de resistencia e contestación política, foi e continua sendo espazo de construción de posibilidades para o enfrentamento dos diversos problemas ambientais ...
    • Educar para a sostenibilidade nos museos de hoxe: as visitas guiadas no Aquarium Finisterrae 

      Rivera Estévez, Begoña (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)
      [Resumo] O Aquarium Finisterrae é un claro exemplo do que se coñece hoxe en día como “novo museo”. A súa interatividade e as súas múltiples actividades, permiten o acceso á toda a cidadanía, co fin de promover a participación ...
    • O museu enquanto facilitador ou educador de valores ambientais 

      Filipe Ramos, Margarida (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2014)
      [Resumo] O presente trabalho teve como objectivo fazer uma reflexão sobre o papel dos museus enquanto educadores para os valores ambientais e de cidadania. O estudo de caso incide sobre o Museu da Água da EPAL (Empresa ...