• A avaliación en actividades de educación ambiental baseadas na indagación 

      Fernández Rodríguez, Alicia (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
      [Resumo] Co fin de pescudar si os alumnos alcanzaron os obxectivos establecidos nunha actividade de educación ambiental, temos que recorrer á avaliación, unha tarefa complicada pero necesaria. En ocasións, en contornas de ...
    • A ensinanza da nutrición humana na Educación Primaria desde unha perspectiva mediambiental 

      Rivadulla-López, Juan-Carlos; García-Barros, Susana; Martínez-Losada, Cristina (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
      [Resumo] Neste traballo analízanse os obxectivos, os contidos e os criterios de avaliación do currículum de Educación Primaria de Galicia referidos á nutrición humana en xeral e á súa relación co medio ambiente en particular. ...
    • A necesaria alfabetización ambiental do profesorado en formación 

      Álvarez, Olaya (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
      [Resumo] A necesidade de facer fronte á situación ecolóxicamente insostible na que nos atopamos puxo de manifesto a importancia da alfabetización ambiental. Requírese promover, desde os sistemas escolares especialmente, o ...
    • A profesionalización nos equipamentos de educación ambiental en España vista desde dentro 

      Escudero Bocos, Clotilde; Oliver, Miquel F.; Serantes-Pazos, Araceli (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2013)
      [Resumo] A profesionalización é un dos temas que máis debates e reflexións despertou na última década no territorio español. O Libro Blanco da Educación Ambiental en España recomenda impulsar o recoñecemento profesional ...