Mostrar o rexistro simple do ítem
Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente
dc.contributor.author | Torre Fernández, Enrique de la | |
dc.date.accessioned | 2018-05-16T15:01:42Z | |
dc.date.available | 2018-05-16T15:01:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | De la Torre Fernández, E. (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780 | es_ES |
dc.identifier.isbn | 978-84-9749-678-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/20712 | |
dc.description | Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 1 | es_ES |
dc.description.abstract | [Resumo] A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia. Esta publicación recolle un total de 25 comunicacións e 14 pósters, elixidos entre os que foron expostos na referida Xornada. O abano é amplo, abórdanse maneiras de intervir na aula moi diferentes, dende a utilización das redes sociais para a mellora da competencia lingüística, a creación de curtametraxes para a aprendizaxe e a avaliación dos estudantes ou o recurso á simulación para mellorar a formación sanitaria. Algunhas destas metodoloxías innovadoras non poderán ser de aplicación en todas as materias, pero da súa presentación e comunicación ou lectura, todos poderemos aproveitar a lección de que é preciso moverse, que as cousas que se fan para un grupo de estudantes non van servir para os que teremos o vindeiro curso, e que a colaboración entre os docentes é unha aposta necesaria e imprescindible para a mellora da formación universitaria e, polo tanto, reverterá indefectiblemente no crecemento da sociedade que estamos a crear. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña.Servizo de publicacións. | es_ES |
dc.relation.uri | https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780 | es_ES |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 | es_ES |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Educación universitaria | es_ES |
dc.subject | Tecnoloxías da información e da comunicación | es_ES |
dc.subject | Aprendizaxe cooperativo/colaborativo | es_ES |
dc.subject | Flipped classroom | es_ES |
dc.subject | Proxectos interdisciplinares | es_ES |
dc.subject | Proxectos interuniversitarios | es_ES |
dc.subject | Perspectiva de xénero | es_ES |
dc.subject | Edublogs | es_ES |
dc.title | Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dcterms.subject | Atención á diversidade | es_ES |
dc.identifier.doi | 10.17979/spudc.9788497496780 |